Aanmelden bij Hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hotmail-account kan instellen op mijn iphone 3G? Heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanmelden bij Hotmail
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hotmail-account kan instellen op mijn iphone 3G? Heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat.
Ik heb ook een kpn-account en die werkte gelijk. Alvast bedankt voor alle goede tips Groetjes, Therese |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik gebruik freepops. Werk goed.
Bekijk het volgende filmpje om te kijken hoe het werkt: Laatst gewijzigd door HudsonPrivate; 28-08-08 om 01:30. Reden: verkeerde tekst |
|
|||
|
|||
Weg met pop3. Als je je Hotmail laat doorsturen naar een imap account (als Gmail) kun je van alle voordelen van imap gebruik maken. Hotmail loopt hopeloos achter.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmelden bij Apple als geregistreerd Developper | edward007 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 28-04-09 14:33 |
Windows: aanmelden bij i tunes | turbootje | iTunes | 6 | 12-04-09 23:49 |
aanmelden bij Itunes | Qphone | Archief | 1 | 06-01-09 11:44 |
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore | abkebab | iTunes | 0 | 04-11-08 21:08 |
Aanmelden bij hotmail | L-axe-effect | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 15:58 |
|
|