xCode Shortcut voor CodeSense discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Een hele simpele vraag. Welke shortcut moet je op je toetsenbord intoetsen om naar het volgende keyword in de codesense te springen? Om een voorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xCode Shortcut voor CodeSense
Een hele simpele vraag. Welke shortcut moet je op je toetsenbord intoetsen om naar het volgende keyword in de codesense te springen?
Om een voorbeeld te geven. Als je iets intypt als initWithNibName dan verschijnt daar al de zin met twee parameters. De eerste wordt geselecteerd en kan je direct invoeren. Wat moet je intoetsen op je toetsenbord om direct naar de volgende parameter te springen? Ik weet dat het kan Dan wat tips terug Als je ESC drukt krijg je een lijst met properties en methods voor een bepaald object. Als je APPLE-SHIFT-D drukt kan je snel de header files opzoeken voor bekende methodes als touchesBegan enzo. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is CTRL / (Jump to next placeholder).
|
|
|||
|
|||
Top! Bedankt, dat werkt.
|
|
||||
|
||||
Amazing! Dit miste ik al een tijd. Niet dat ik veel moeite heb gedaan om het uit te zoeken. Thanks.
|
|
|||
|
|||
Edit:
Verkeerd topic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xcode voor windows | xxdenxx | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 09-03-13 15:13 |
iOS firmware downloaden voor xcode | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 05-04-11 14:49 |
sdk 3.1.3 met xcode 3.1.4 voor Leopard | TuxGL | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 30-04-10 20:35 |
|
|