Vragen en vershil tussen .m en .h discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Mijn eerste vraag is wat het verschil in objective-C tussen .h en .m is? De tweede : de 100 dollar verplicht om xcode te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragen en vershil tussen .m en .h
Goedenmiddag,
Mijn eerste vraag is wat het verschil in objective-C tussen .h en .m is? De tweede : de 100 dollar verplicht om xcode te downloaden en iphone applicaties te bouwen en op je Iphone te zetten? De derde : wat is de minimale systeemeis om Xcode te gebruiken op de mac, ik heb zelf een IMAC G5 1.8ghz. De vierde : Waar zijn de beste manuals voor objective-C te vinden en tevens de sites? mvg, BartP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi Bart,
in een nutshell: De .h-file is de header-file, de m-file de implementation-file. in de H-file definieer je gegevens waar je omschrijft waar je classe aan voldoet, en de .m-file bevat de daadwerkelijke classe. Die 100 dollar is niet verplicht; je kan gewoon al ontwikkelen MAAR om ze te testen op je iPhone en te distribueren is het WEL nodig. De minimale systeemeisen vindt je vast op iPhone Dev Center - Apple Developer Connection echter heb je een intel-based Mac nodig, dus je G5 voldoet niet. voor de manuals: google is je vriend, en gebruik de zoekfunctie hier of kijk een paar posts terug, daar wordt een en ander al gevraagd... ....eigenlijk kun je 3 van de 4 bovenstaande zaken al terugvinden op de Apple developers site.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Verschil tussen basebands? | dutchronnie | Unlock | 4 | 24-11-10 16:01 |
Opsomming verschillen tussen 3.2.2 en 4.2 | my00 | iPad algemeen | 18 | 16-11-10 17:57 |
ruimte tussen iconen | mcbbvb | Archief | 2 | 01-06-09 17:18 |
bluetooth tussen 2 iphone | forcebackje | Archief | 8 | 19-07-08 17:45 |
|
|