Foutmelding app uploaden MinimumOSVersion discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, daar ben ik weer, nu ik dus de volgende poging aan het doen ben om mijn app up te loaden, en ik een mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding app uploaden MinimumOSVersion
Hallo, daar ben ik weer,
nu ik dus de volgende poging aan het doen ben om mijn app up te loaden, en ik een mail van apple heb gehad dat ze vanaf dit weekend apps voor 3.0 bekijken, heb ik mijn app (sdk 3.0 beta 5) geupload. met het volgende resultaat: Foutmelding: The binary you uploaded was invalid. The value provided for the key MinimumOSVersion is not acceptable. Iemand help? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uploaden app lukt niet | AlonzoMusic | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 21-05-11 02:37 |
Alle foto's in 1x uploaden, welke app? | koekjedebij | Muziek, foto & video | 9 | 21-10-09 22:35 |
Foutmelding app uploaden ApplicationLoader | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 19 | 22-04-09 19:27 |
App data laten uploaden via iTunes? | Veliremus | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-03-09 14:35 |
|
|