Codesign verification failed bij uploaden AppStore discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het uploaden van een app naar de App Store, via zowel iTunes Connect als de ApplicationLoader tool blijft het zeuren over het falen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Codesign verification failed bij uploaden AppStore
Bij het uploaden van een app naar de App Store, via zowel iTunes Connect als de ApplicationLoader tool blijft het zeuren over het falen van de codesign verification. Ik heb inmiddels al via meerdere fora, waaronder die van Apple zelf, naar oplossingen gezocht maar helaas nog geen werkende tegengekomen.
De certificaten en provisioning profiles zijn voor zover ik kan zien wel in orde, ook het compilen geeft geen fouten en via Terminal codesign -vvvv aanroepen geeft ook aan dat de applicatie gewoon signed is. Het enige wat dus tegenstribbelt is iTunes Connect en de Loader. Via de loader komt er in de Console wel eea aan output te staan, heb echter geen idee wat dit inhoud, zie hieronder Code:
7/5/09 2:15:19 PM ApplicationLoader[3886] *** Codesign error (please ignore invalid option comments): got requirements(0x800000, 532) Executable=/var/folders/n1/n1OZpVJiHpSQTTua4NnaxE+++TI/-Tmp-/Hit_it.zip/Hit_it.app/Hit It Identifier=nl.jannisnikoy.hititgame Format=bundle with Mach-O thin (armv6) CodeDirectory v=20100 size=3173 flags=0x0(none) hashes=150+5 location=embedded Signature size=4275 Authority=iPhone Distribution: Jannis Nikoy Authority=Apple Worldwide Developer Relations Certification Authority Authority=Apple Root CA Signed Time=Jul 5, 2009 1:16:29 PM Info.plist entries=17 Sealed Resources rules=3 files=21 Internal requirements count=1 size=144 Executable=/var/folders/n1/n1OZpVJiHpSQTTua4NnaxE+++TI/-Tmp-/Hit_it.zip/Hit_it.app/Hit It got entitlements(0x800400, 321) codesign_wrapper-0.7.3: using Apple CA for profile evaluation AssertMacros: binary, file: /data/conrad/security/codesign_wrapper/codesign.c, line: 205 AssertMacros: code_signatures, file: /data/conrad/security/codesign_wrapper/codesign_wrapper.c, line: 903 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bouw je vanaf een netwerks schijf of vanaf je lokale schijf. Je zult het geloven of niet, maar bij mij was dat de oplossing.
|
|
|||
|
|||
Ik werk gewoon vanaf mijn lokale schijf
|
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddels uit, een kleine lullige spatie bleek het probleem te zijn. Hoewel ik al wist dat er in de bestandsnaam geen spaties mogen voorkomen ging ik er vanuit dat een simpele rename van de .app voldoende zou zijn. Wel voor de betreffende fout, niet voor de signature zo blijkt.
Nu via Xcode de Product Name aangepast naar een variant zonder spaties, en jawel, hij is succesvol geupload. Nu het reviewproces nog even afwachten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
Geen 'koop' icoontje bij de AppStore | fronix | iPhone Apps | 6 | 27-02-11 17:44 |
Werkt appstore bij simlockvrij toestel | patricia-dh | Overige providers Nederland | 2 | 12-07-10 22:39 |
Call Failed bij gemiste oproep | andreduppont | iPhone algemeen | 1 | 18-07-08 12:15 |
Main script execution failed bij apps installeren | BadSide | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-12-07 19:41 |
|
|