//

Codesign verification failed bij uploaden AppStore

Codesign verification failed bij uploaden AppStore discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het uploaden van een app naar de App Store, via zowel iTunes Connect als de ApplicationLoader tool blijft het zeuren over het falen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-09, 14:23
JNikoy JNikoy is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar JNikoy
Standaard Codesign verification failed bij uploaden AppStore

Bij het uploaden van een app naar de App Store, via zowel iTunes Connect als de ApplicationLoader tool blijft het zeuren over het falen van de codesign verification. Ik heb inmiddels al via meerdere fora, waaronder die van Apple zelf, naar oplossingen gezocht maar helaas nog geen werkende tegengekomen.

De certificaten en provisioning profiles zijn voor zover ik kan zien wel in orde, ook het compilen geeft geen fouten en via Terminal codesign -vvvv aanroepen geeft ook aan dat de applicatie gewoon signed is.

Het enige wat dus tegenstribbelt is iTunes Connect en de Loader. Via de loader komt er in de Console wel eea aan output te staan, heb echter geen idee wat dit inhoud, zie hieronder

Code:
7/5/09 2:15:19 PM	ApplicationLoader[3886]	*** Codesign error (please ignore invalid option comments): got requirements(0x800000, 532)
Executable=/var/folders/n1/n1OZpVJiHpSQTTua4NnaxE+++TI/-Tmp-/Hit_it.zip/Hit_it.app/Hit It
Identifier=nl.jannisnikoy.hititgame
Format=bundle with Mach-O thin (armv6)
CodeDirectory v=20100 size=3173 flags=0x0(none) hashes=150+5 location=embedded
Signature size=4275
Authority=iPhone Distribution: Jannis Nikoy
Authority=Apple Worldwide Developer Relations Certification Authority
Authority=Apple Root CA
Signed Time=Jul 5, 2009 1:16:29 PM
Info.plist entries=17
Sealed Resources rules=3 files=21
Internal requirements count=1 size=144

Executable=/var/folders/n1/n1OZpVJiHpSQTTua4NnaxE+++TI/-Tmp-/Hit_it.zip/Hit_it.app/Hit It
got entitlements(0x800400, 321)
codesign_wrapper-0.7.3: using Apple CA for profile evaluation
AssertMacros: binary,  file: /data/conrad/security/codesign_wrapper/codesign.c, line: 205
AssertMacros: code_signatures,  file: /data/conrad/security/codesign_wrapper/codesign_wrapper.c, line: 903
Zzowel het project als het target staan ingesteld op Device 2.2 - Release met het distribution profile. Daadwerkelijk installeren op device lukt niet maar begreep dat dit kan kloppen wanneer je het distributie profiel gebruikt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-09, 20:56
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Bouw je vanaf een netwerks schijf of vanaf je lokale schijf. Je zult het geloven of niet, maar bij mij was dat de oplossing.
  #3  
Oud 05-07-09, 21:06
JNikoy JNikoy is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar JNikoy
Standaard

Ik werk gewoon vanaf mijn lokale schijf
  #4  
Oud 05-07-09, 22:57
JNikoy JNikoy is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar JNikoy
Standaard

Ik ben er inmiddels uit, een kleine lullige spatie bleek het probleem te zijn. Hoewel ik al wist dat er in de bestandsnaam geen spaties mogen voorkomen ging ik er vanuit dat een simpele rename van de .app voldoende zou zijn. Wel voor de betreffende fout, niet voor de signature zo blijkt.

Nu via Xcode de Product Name aangepast naar een variant zonder spaties, en jawel, hij is succesvol geupload.

Nu het reviewproces nog even afwachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed hezzens Jailbreak 19 28-08-11 11:35
Geen 'koop' icoontje bij de AppStore fronix iPhone Apps 6 27-02-11 16:44
Werkt appstore bij simlockvrij toestel patricia-dh Overige providers Nederland 2 12-07-10 21:39
Call Failed bij gemiste oproep andreduppont iPhone algemeen 1 18-07-08 11:15
Main script execution failed bij apps installeren BadSide Jailbreak apps en thema's 2 22-12-07 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.