Ervaringen met iphone os 3.1 beta discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, het is zover. Ik heog maar 3% over: Gebruik: 9 uur, 1 minuut Stand-by: 1 dag, 18 uur. Voor het gebruik vind ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke, het is zover. Ik heog maar 3% over:
Gebruik: 9 uur, 1 minuut Stand-by: 1 dag, 18 uur. Voor het gebruik vind ik het toch aardig lang, 9 uur. En dan nog bijna 2 dagen stand-by. Bedenk je eens als je het slechts 1 uur gebruikt in 2 dagen, hoe lang hij dan (theoretisch gezien) zou moeten meegaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Whow hoe krijg je dat voor elkaar :S
Ik haal dat noooooooit. Tenminste niet op 3.1 beta 2
|
|||
|
|||
@ destiny heb jij een restore of update gedaan? misschien dat dat veel verschil maakt
|
|
||||
|
||||
Ik heb gerestored in DFU mode en geen backup terug gezet.
|
|
|||
|
|||
raar dan zeg!
is hier op macrumors ook een hel topic over,er zijn veel verschillende ervaringen mee. Bij de een gaat de batterij heel lang mee terwijl hij bij de ander binnen een halve dag leeg is. 3.1 Beta 2 is out now - Mac Forums |
|
|||
|
|||
Ik zal even uitleggen wat er bij mij was gebeurd, 2 of 3 dagen geleden had ik OS 3.1 Beta 2 erop gezet wat voor extreem veel problemen zorgde (wat jullie ook wel in het topic hadden gelezen). Door al die problemen had ik een restore uitgevoerd (Stand-by knop + homeknop ingedrukt houden). Deze restore heb ik TWEE keer gedaan. Daarna alle data terug gezet (ik weet niet zeker of ik back-up gebruikte of gewoon ging synchen - volgens mij gewoon synchen want ik was ook al me mail account enzo kwijt ).
En wat ik nu eerder heb gepost is dus het resultaat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
3G Wi-Fi en bluetooth staan altijd uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder heb ik juist altijd Wi-Fi aan en 3G uit (behalve als ik geen Wi-Fi heb). 3G zuigt ook batterij hoor. |
|
|||
|
|||
Wowow, ik zit de afgelopen dagen al van "er is iets veranderd, maar ik weet niet wat..." en ik ben er net achter gekomen... het lijkt erop dat de... HOGE TOON (die in de 3Gs zat) WEG IS. Na het afspelen van muziek hoor ik het niet meer, ik hoor het ook niet als ik hem weer in stand-by zet. Eindelijk. En als dit niet klopt ben ik opeens van de eene op de andere dag doof geworden
EDIT: Oeps, dubbelpost... merk dat ik het wel vaker doe... moet ik eens op letten. EDIT2: Ik hoor de hoge toon nog wel altijd bij de app "NOS Journaal" maar dat is weer zo'n hele andere hoge toon, njah. Laatst gewijzigd door S¡mon; 24-07-09 om 20:48. |
|
|||
|
|||
Te vroeg gejuicht...
De hoge toon is weg, maar... ...er is wel ruis. Ze hebben de hoge toon vervangen door ruis. Je kan deze ruis vergelijken door op een (oude) TV naar een 'dood kanaal' te zoeken waarbij je dus die witte ruis krijgt met dat irritante geluid. Gelukkig is er nog hoop: de ruis is in ieder geval minder irritant als de hoge toon, je hoort hem ook iets moeilijker... gelukkig maar. |
|
|||
|
|||
Hoi,
is er al iemand bezig geweest om de gps te teste op deze beta 3.1? Aangezien er zoveel problemen mee zijn? En waar kan ik deze downloaden of moet je daar developer account voor hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou laat maar horen hoe beta3 bevalt.
|
|
|||
|
|||
Oh, nou heb ik een probleem :') Ik had eerst 3.1 Beta 2 gedownload, maar nu kan ik beta 3 niet meer downloaden (en morgen/vandaag verloopt Beta 2).. dus ja.. probleempje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
<zwaar offtopic>
Nu moet me toch even iets van het hart. Ik begrijp dat mijn bericht verwijderd wordt omdat dit in strijd is met de regels, maar in hoeverre is het Forum verschillend van de Frontpage ? Lekker consistent zijn we dan: Voorbeeld 1: iPhone Firmware 2.0 beschikbaar via downloadlink > Nieuws > iPhoneclub.nl Voorbeeld 2: Zet iPhone OS 3.0 GM nu al op je eigen iPhone 3G! > Nieuws > iPhoneclub.nl En zo kan ik echt nog wel even doorgaan. Misschien eens goed om een globaal statement te maken wat nu wel en niet is toegestaan, ik heb dit al eens eerder aangekaart. M.a.w. onduidelijkheid troef in mijn ogen! </zwaar offtopic> Edit: Laat maar lezen is een vak: https://forum.iculture.nl/f80/i...bestanden.html Bij deze verontschuldigingen voor mijn overtreding van de regels!
"Microsoft Products are Generally Bug Free" -- Bill Gates Laatst gewijzigd door pdreissen; 28-07-09 om 12:41. |
|
|||
|
|||
Wat zijn tot nu toe de ervaringen met beta 3?
batterij? draaien alle programmas? draait skype? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Applaus! |
|
|||
|
|||
ervaringen ?
|
|
|||
|
|||
Nou, beta 3 is zeker fijner hoor (voor nu). Push heb ik nog niet echt getest met beta 3, maar met beta 2 is het fijn. Wat ze wel hebben gefixt in beta 3 is dat mijn foto's niet meer zwart zijn, maar gewoon weer zoals ze horen. iPod problemen lijken ook weer opgelost (op de iPhone).
Het lijkt er wel op dat het ontgrendel-scherm weer super helder is, totdat je hem ontgrendeld... dus dat is een beetje jammer. Laatst gewijzigd door S¡mon; 29-07-09 om 13:19. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|