Webradio in iPhone App discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig met het maken van een iPhone-applicatie. Ik wil hierin een (vooraf bepaalde) webradio kunnen laten afspelen. Hoe moet ik dit doen? Welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Webradio in iPhone App
Ik ben bezig met het maken van een iPhone-applicatie. Ik wil hierin een (vooraf bepaalde) webradio kunnen laten afspelen. Hoe moet ik dit doen? Welke codes heb ik nodig? Heb ik nog frameworks nodig?
Dank! Groet, Jelle P.S. Het is een .swf URL |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je een UIWebview bedoeld.
En deze naar jou .swf bestand linkt, zo kan hij dan de radio afspelen. Helaas stopt het bij het linken naar het .swf bestand, de iphone ondersteund dit (nog) niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
verbruik als men webradio luistert via Iphone | NixoinZweden | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 13:38 |
MNPlight - Sync Muziek / Webradio / Etc | Kasatka | Jailbreak apps en thema's | 38 | 11-09-08 00:23 |
|
|