Change height tableViewHeader discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de hoogte van de tableViewHeader aan te passen binnen een animatie block zodat de header op een vloeiende manier mee beweegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tableViewHeader in animatie block
Is het mogelijk om de hoogte van de tableViewHeader aan te passen binnen een animatie block zodat de header op een vloeiende manier mee beweegt naar zijn nieuwe formaat?
Laatst gewijzigd door markvwijnen; 13-10-09 om 01:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is er geen standaard animatie effect voor.
Je zou met een timer de hoogte van de header op en naar kunnen laten gaan maar de performance zal niet erg goed zijn. Je zou het ook kunnen faken door een uiview in de header te animeren en als laatste de echte hoogte te verkleinen. |
|
|||
|
|||
Ja de timer was ik ook opgekomen alleen hoe goed je het ook wiskundig berekent ik kreeg hem niet gelijk aan de animatie binnen een methode zoals het automatisch laten verbergen van de navigatie bar. Ik heb dat nu los gelaten maar heb wel een andere vraag nu.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UILabel height | yozefff | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 16-08-10 01:32 |
change package settings | northernstar | Jailbreak apps en thema's | 19 | 10-05-09 13:04 |
Backcover Change | Hoppieee | iPhone algemeen | 0 | 10-08-08 16:58 |
|
|