change package settings discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in Cydia iets wil installeren, bijv. Bosspreffs, dan krijg ik te zien: change package settings en als ik daar op klik kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
change package settings
Als ik in Cydia iets wil installeren, bijv. Bosspreffs, dan krijg ik te zien: change package settings en als ik daar op klik kan ik zo'n schuifje aan of uit zetten met "show all changes"
Maar hoe installeer je nou programma's die dit zo weergeven? Er zijn er meerdere, die ik tegengekomen ben. heb hier in de zoekfunktie gekeken, maar kon ook niets vinden erover. Kan iemand uitleggen hoe je bijv. bosspreffs installeert? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die het weet dus??
|
|
||||
|
||||
Waarom druk je gewoon niet op install rechts bovenaan om bospreffs te installeren ...
|
|
||||
|
||||
''Now where on the subject.''
Ik snap die change package settings ook niet. Merk geen verschil... Repo Masters?
|
|||
|
|||
Citaat:
had liever hier een slotje op gegooid ipv de andere topic. hier kijkt namelijk geen mens (of niemand weet het, ben ik dus niet de enige die het niet snapt) |
|
||||
|
||||
Install staat niet rechts bovenaan?
Staat er dan iets anders? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat niets, dat is het gekke. zie mijn plaatje, post hierboven Laatst gewijzigd door Bomans; 04-05-09 om 16:28. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Dat is wel vreemd ...
|
|
|||
|
|||
kan ik misschien beter cydia de-installeren en opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
je kunt cydia niet zomaar de-installeren.
probeer eens via search, rechts onder, naar SB Settings of bosspreffs te gaan. Als dan ook "install" niet verschijnt zou ik Saurik eens een mailtje sturen. suc6. |
|
|||
|
|||
Via search vind ik alleen add-ons voor bossprefs, niet het progje zelf....
|
|
|||
|
|||
sluit me aan bij bomans want hier werkt het wel.
stuur een email naar saurik, het cydia opperhoofd. Wellicht weet hij raad. Het is tenslotte zijn applicatie. |
|
||||
|
||||
Gewoon even in search Bossprefs opzoeken. Want hier zit je bij featured zo te zien. Bij search zal het vast en zeker werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ABRecentCleanup bosspref (deze geprobeerd, maar geeft error) ACtoggle bossprefs RandomRing bossprefs Wikisrvd |
|
||||
|
||||
Je zit zowiezo verkeerd. Je komt op dat bossprefs scherm via homescreen, right? Gewoon even bij All Packages opzoeken. Moet vast en zeker werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik geef t op |
|
||||
|
||||
Raar. Even saurik mailen en desnoods opnieuw jailbreaken? Heb nog nooit eerder van dit probleem gehoord.
|
|
||||
|
||||
Aan de plaatsjes te zien heb je een thema geïnstalleerd c.q. een 'skin' over Cydia's standaard uiterlijk gezet. Misschien heeft dat die button(s) weggewerkt? Probeer het eens met het standaard uiterlijk.
|
|||
|
|||
uiteindelijk toch maar een herstel gedaan, opnieuw gejailbreaked en nu werkt alles naar behoren
|
|
||||
|
||||
Uiteindelijk geen idee wat nou de oorzaak is geweest?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Change height tableViewHeader | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 14-10-09 00:30 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
Backcover Change | Hoppieee | iPhone algemeen | 0 | 10-08-08 16:58 |
|
|