Probleem: Tut UIWebView combineren met Tab Bar App-project discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het al gelukt de HTML tags juist te laten weergeven?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het al gelukt de HTML tags juist te laten weergeven?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet meer echt hard gezocht heb op die HTML tags. Ik ben nu rustig aan begonnen in een boek.
Maar zou je een hint kunnen geven? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook verschillende dingen geprobeerd en gekeken naar andere rss readers maar ik vind het niet helaas.
Laat het weten als je het hebt. ik zoek nog even door |
|
|||
|
|||
Ik heb nooit zoiets gedaan, maar ik zou even zoeken naar NSXMLParser. Dan vind je al heel veel nuttige websites.
|
|
|||
|
|||
Is het nog gelukt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan doe ik blijkbaar niet mijn best, ik krijg het niet voor elkaar!
|
|
|||
|
|||
Heb je al naar de XMLParser sample code gekeken?
Ik heb laatst trouwens een XML-file geparset voor een mac-app met NSXMLParser. Het werkte binnen 2 uur. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar..., ik ben benieuwd wat je fout doet...
Doe de volgende dingen:
Hopelijk is dit duidelijk en werkt het goed. Deze code heb ik niet op de iPhone getest, maar wel op de mac. Daar werkt hij goed, op een foutmelding na die ik nog niet weg heb gekregen. Die foutmelding is: "Class 'FileFormats' does not implement the 'NSXMLParserDelegate' protocol". Als iemand weet hoe je die foutmelding weg krijgt hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
[parser setDelegate:self]; blijkbaar heb je in de definitie van die class dus niet opgegeven dat ie het NSXMLParserDelegate protocol implementeert. Dus in je header file even dit zetten: @interface FileFormats : NSObject <NSXMLParserDelegate>
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, een domme fout van mij.
|
Labels |
tab bar application, uiwebview |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIWebView met Navigation Controllers | kai824 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 29-12-09 21:07 |
Tab bar, meerdere views | BadSide | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 22-09-08 05:35 |
Windows: Tag & Rename combineren met Itunes | tyopke | iTunes | 0 | 07-05-08 10:49 |
|
|