UITableView vraag discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nog niet echt gewerkt met een UITableView en wilde dit toch ook even goed onder de knie krijgen. Ik krijg de tekst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb nog niet echt gewerkt met een UITableView en wilde dit toch ook even goed onder de knie krijgen. Ik krijg de tekst in de cel maar als je erop klikt laad hij niet de volgende view. Ik weet niet wat het probleem is zou iemand mij een tip kunnen geven of even helpen waar het probleem het zit, hij geeft verder geen errors hij werkt wel gewoon alleen hij voert de actie niet uit. De source zit in de bijlage: Bedankt alvast. Laatst gewijzigd door Dreissen; 13-04-10 om 22:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het gevoel dat het licht aan de topbar, maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
|
|
|||
|
|||
Kom op, hier zijn zoveel tutorials over te vinden! Dit kan je toch wel van een andere site halen?
|
|
|||
|
|||
Heb het programma ff bekeken. Lijkt erop dat de Eerste view geen NavigationController heeft ofzo. Dus dat zou je denk ik nog moeten toevoegen. Aangezien je alles met Interface Builder doet, kan ik daar verder niet over zeggen, of je helpen. Ik doe alles altijd met code namelijk.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touches in UITableView | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 20-02-11 19:27 |
UITableView ---> DetailView | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-01-11 00:21 |
UITableview + SOAP | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 12-05-10 15:56 |
Horizontaal scrollen UITableView | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-04-10 13:26 |
UITableView Tabs in header | Graaf | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 04-08-09 11:27 |
|
|