App icoontje zonder kader discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik ben een app aan het maken, en daar zou ik het toch eigenlijk wel heel mooi vinden om een andere vorm als het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App icoontje zonder kader
Hee,
Ik ben een app aan het maken, en daar zou ik het toch eigenlijk wel heel mooi vinden om een andere vorm als het bekende vierkantje als icoon te hebben. Dus denk aan het icoontje van Uitzending gemist bijvoorbeeld, die heeft een ruit als icoontje, zonder kader. Dit wil ik met een schildje doen, maar het lukt niet. Ook al maak ik de achtergrond zwart er blijft een kader met highlighting omheen komen. Hoe dit op te lossen? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in je Info.plist het volgende toevoegen:
key / value UIPrerenderedIcon / true
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontje naast batterij-icoontje | maltje | Archief | 1 | 09-06-09 22:34 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
Verborgen App Store icoontje - Update voor later? | iMario | iPhone Apps | 16 | 07-01-09 22:12 |
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard | RRPhantom | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 14-11-08 18:12 |
|
|