//

iphone app lanceren - welke landen ???

iphone app lanceren - welke landen ??? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil in de toekomst een iPhone app laten maken en deze lanceren in zoveel mogelijk landen (ik heb verschillende versie, elk in hun eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-05-10, 17:19
guided tours guided tours is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Gent
Berichten: 40
Exclamation iphone app lanceren - welke landen ???

ik wil in de toekomst een iPhone app laten maken en deze lanceren in zoveel mogelijk landen (ik heb verschillende versie, elk in hun eigen taal). Is er ergens een overzicht van welke stores er bestaan en in welke taal ik dan mijn app + info moet versturen? Bestaat er ergens een overzicht van welke store het populairst is (buiten de Amerikaans natuurlijk) ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-10, 17:44
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Begrijp het goed dat je allemaal verschillende versies voor elk land hebt, waarbij het enige verschil de taal is? Als dit klopt, zou ik dat gelijk veranderen. Je kan je app dan beter vertalen in XCode.

Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven.
  #3  
Oud 06-05-10, 11:29
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

@Frog aan zijn naam te zien, verwacht ik dat ie apps heeft met andere content: een reisgids voor verschillende landen.

Anyway, als je een betaald developer account hebt, kun je per app aangeven in welk land deze beschikbaar moet zijn. En je kunt per land de omschrijving invullen. Taal van de app hoeft niet perse in de taal van het land te zijn. Maar minimaal wordt engels toch wel verwacht. Je hoeft trouwens je appstore info niet in andere talen te doen, hij valt dan standaard terug op je engelse info. Hier kan je alleen niet zien welk land het populairst is, is dat trouwens noodzakelijk?
Je kunt je app ook wereldwijd beschikbaar maken, heb je meer potentiele klanten. En in het geval dat je echt een reisgids maakt, is het ook te gebruiken voor mensen die op vakantie gaan. (je wilt natuurlijk een reisgids over spanje niet alleen in Spanje beschikbaar maken, wat hebben zij er immers aan?). Zorg er dan op zijn minst voor dat de app meerdere talen ondersteunt (minimaal engels), zoals Frog al zei. Je hoeft namelijk niet een aparte app te maken met een andere taal. Een app kan meerdere talen tegelijk bevatten.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In welke landen wordt de Iphone 3GS simlockvrij verkocht? Arne.s7 Koopinformatie Nederland 1 23-08-09 03:06
iphone 3g in welke landen los te kopen? flaman87 Koopinformatie Nederland 5 07-04-09 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.