Webscraping faalt met Content-Type gzip discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik wordt zo droevig van m'n probleem dat ik heb besloten het ergens te gaan posten want ik kom er niet uit. Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||||
|
|||||
[Solved!]Webscraping faalt met Content-Type gzip
Dag allemaal,
Ik wordt zo droevig van m'n probleem dat ik heb besloten het ergens te gaan posten want ik kom er niet uit. Wanneer ik via NSURLRequest icm een NSURLConnection data van een website probeer te lezen en op de console wil printen krijg ik het volgende resultaat:
Na wat googlen kwam ik er achter dat met de overgang van SDK 2.0 naar 2.1 de gzipped data automatisch gedecompressed wordt. Dit wordt ook bevestigd als ik naar de output kijk van m'n applicatie. Het aantal bytes opgeslagen in m'n NSMutableData is namelijk groter dan de aangeboden (Content-Length) hoeveelheid data. Citaat:
Code:
-(void)connectionDidFinishLoading:(NSURLConnection *)connection { NSLog(@"%s Received %d bytes",__FUNCTION__, [receivedData length]); NSString *payloadAsString = [[NSString alloc] initWithData:receivedData encoding:NSUTF8StringEncoding]; if (payloadAsString == nil) NSLog(@"%s failed to init string with data due to encoding", __FUNCTION__); NSLog(@"%s %@", __FUNCTION__, payloadAsString); [connection release]; self.receivedData = nil; } Citaat:
Ik heb in de bijlage dit simpele projectje toegevoegd zodat mensen er snel mee kunnen testen mochten zij een oplossing denken te weten. Ik hoop dat iemand een oplossing voor me weet. Alvast bedankt! Groetjes, J -- edit solved -- Het punt zat hem dus uiteindelijk in het opgeven van verkeerde encoding van de data in de regel Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door justsome; 08-06-10 om 22:24. Reden: oplossing gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes belgië met nederlandse content? | cornetho | iPhone Apps | 3 | 09-02-11 01:20 |
Operatorconnectie faalt | edward88 | iPhone algemeen | 1 | 08-12-10 13:37 |
whats app faalt | christiaan01 | iPhone Apps | 8 | 03-10-10 20:37 |
Type geluid bij sms | speedy6 | Archief | 8 | 13-05-09 00:02 |
Batterijduur registratie faalt! | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 7 | 27-11-08 01:29 |
|
|