Eigen Rooster Applicatie discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Raicho, Zo'n app bestaat al Hij heet "De rooster app" Link: De Rooster applicatie | Gryphon Interactive Deze app draait al op heel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Raicho,
Zo'n app bestaat al Hij heet "De rooster app" Link: De Rooster applicatie | Gryphon Interactive Deze app draait al op heel veel scholen en heeft al de features die je wilt + meer. Hij haalt automatisch je rooster op incl wijzigingen en slaat ze vervolgens lokaal op (begin tijd, eind tijd, lokaal, vak, docent, eventuele keuzevakken etc) Hij geeft je een dag en week overzicht en werkt op Iphone, Ipod, Ipad, Android, Blackberry, Windows, Mac & Linux. Hij schijnt qua prijs ook heel gunstig te zijn voor je school, dus als jij zo'n app wilt is this the best way to go. Groetjes, Marc |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn school nu een klein projectje opgezet en ga een app maken naar mijn en schools wensen. Als deze af is, ben ik erover aan het denken deze aan te passen voor scholen die ook gp-untis gebruiken. Nu heb ik wel het geluk dat op mijn school de rooster makers meewerken, en ik een xml bestandje krijg.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-EDIT- ik lees niet goed. Klopt het dat de roostermakers op je school telkens als ze nieuwe roosters erop zetten handmatig een nieuw XML bestand ergens naartoe uploaden? Als dat zo is, vraag ik me af of ze hier op mijn school die moeite willen nemen (ben bang van niet). Laatst gewijzigd door DJ14; 13-09-11 om 11:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
jep helemaal gelijk zit op het Comenius College maar daar gebruiken ze ook dit systeem maar als ze iets anders op de website zetten dan in je App dan is je app weg DIT IS GEWOON *** !!!! |
|
|||
|
|||
het is ons gelukt
hallo wij zijn twee jongens die voor ons profiel werkstuk deze app hebben gemaakt we hebben hem Roosteralert genoemd.
ga voor meer info naar www.roosteralert.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rooster | NanneMan | iPhone algemeen | 4 | 23-07-10 18:36 |
Eigen Applicatie | lukasverduyn | iPhone Apps | 2 | 11-12-08 09:46 |
|
|