FTD voor iPhone/iPad discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik ben momenteel opzoek naar een iPhone app waarmee ik de FTD database kan bezoeken. Momenteel moet ik hier mijn Mac of Pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FTD voor iPhone/iPad
Hoi hoi,
Ik ben momenteel opzoek naar een iPhone app waarmee ik de FTD database kan bezoeken. Momenteel moet ik hier mijn Mac of Pc voor opstarten. Er is een Open source versie van ftd genaamd OpenFTD. OpenFTD - Welkom misschien dat dit helpt met evt. ontwikkeling. Voor de mensen die niet weten wat FTD inhoud. Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen Mvg, Spysical. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb FTD 4 al een beetje gezien en van wat ik heb begrepen van FTD zelf is dat het een webbased is. Dus geschikt voor alle platformen.
Wanneer FTD 4 uitkomt weet ik niet, maar zal wel spoedig zijn.
|
||||
|
||||
Er was een FTD mobile in ontwikkeling en als beta online, de ontwikkelaar is er na druk van brein mee opgehouden. Ik vind het overigens zelf geen toegevoegde waarde om dit op je telefoon te hebben, het is namelijk niet mogelijk om newsleecher op te starten op mijn iPhone
|
|||
|
|||
Als er XML-bestanden beschikbaar zijn, zou je hiervan wel makkelijk een app voor kunnen schrijven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan het toch zo maken dat je een NZBtje naar je mac/pc kan versturen in een watchfolder??
|
|
|||
|
|||
Idd, FTD4 icm Dropbox zou ideaal zijn.
|
|
|||
|
|||
Al nieuws? I Want FTD on my iPhone!!!
|
|
||||
|
||||
Talking about Genioussness << ik weet niet eens of ik dat correct heb geschreven.
Maar hoe mooi zou dat ook zijn FTD op je eye-Phone. En laat RapidShare maar ook lekker komen op de iPhone hehehehe :L |
|
|||
|
|||
FTD 4.0 werkt gelikt op de iphone/ipad. Deze is namelijk web-based. De beta is nu in progress (geen plaatsen meer vrij dacht ik)...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is het laatste nieuws omtrent een FTD versie voor de iPhone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
av-kabel voor iphone/ipad | eddzzz | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 19-11-10 15:06 |
|
|