Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje Wanneer je icoontjes verplaatst of rangschikt, krijg je zo'n trillend homescreen. Weet iemand misschien hoe je dat het beste kan nabootsen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken
Vraagje
Wanneer je icoontjes verplaatst of rangschikt, krijg je zo'n trillend homescreen. Weet iemand misschien hoe je dat het beste kan nabootsen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
how to create iphone's wobbling icon effect? - Stack Overflow
en het is niet het screen dat trilt maar de iconen alleen |
|
|||
|
|||
Haha je hebt gelijk, toevallig had ik nog voor je reactie even goed gekeken op m'n iphone en zag inderdaad dat alleen de icoontjes trilden.
Wilde m'n bericht nog aanpassen, maar je was me voor Ik zocht ook op trillend homescreen, vandaar dat ik er niks over vond.. Bedankt voor je link! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Icoontjes bij de iPod functie (playlists, artists, songs) zijn van plaats gewisseld.. | dennisklomps | Muziek, foto & video | 1 | 21-09-09 23:09 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
verplaatsen icoontjes | fransvandenhout | Archief | 2 | 25-08-08 20:32 |
icoontjes indelen/verplaatsen | B@rto | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-06-08 11:57 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
|
|