verplaatsen icoontjes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik zie op andere iPhones dat de icoontjes verplaatst kunnen worden. Bij mij werkt dat niet.....helaas. Iemand een idee hierover? Ik heb al in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
verplaatsen icoontjes
Hi,
Ik zie op andere iPhones dat de icoontjes verplaatst kunnen worden. Bij mij werkt dat niet.....helaas. Iemand een idee hierover? Ik heb al in andere draadjes proberen te zoeken, maar niets weten te vinden, sorry.... Mijn firmware is bejaard overigens (1.1.2.), maar dat mag het probleem niet zijn heb ik gezien op andere iPhones... Groet! Frans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet je bejaarde firmware updaten naar minimaal 1.1.4 om dat te kunnen... Je kan ze echter wel verplaatsen via de oude customize
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Dat is dus wel het probleem
Maar dat had je met een beetje zoeken echt wel kunnen vinden.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-09-10 17:31 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
icoontjes indelen/verplaatsen | B@rto | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-06-08 11:57 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
Buttons verplaatsen | Snirus | iPhone algemeen | 1 | 27-11-07 22:11 |
|
|