icoontjes indelen/verplaatsen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, kan iemand me precies uitleggen hoe ik me icoontjes kan indelen op het springboard/summerboard (weet niet precies welke dat is) heb nu 2,5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontjes indelen/verplaatsen
Hallo daar,
kan iemand me precies uitleggen hoe ik me icoontjes kan indelen op het springboard/summerboard (weet niet precies welke dat is) heb nu 2,5 pagina vol met icoontje alleen wil ze indelen dat ik er misschien 3 pagina's van kan maken en het er allemaal een beetje georganiseerder uit ziet omdat nu alles door elkaar staat.... Hoop dat iemand weet wat ik bedoel.... groeten!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als j 1.1.3 of hoger hebt, moet je je finger ff een paar seconden op een app houden tot ie gaat trillen. dan kan je ze verplaatsen
|
||||
|
||||
op je icoontje blijven drukken tot ze gaan "wiebelen". Dan kan je ze verplaatsen door ze te verslepen. Op de homebutton drukken om het wiebelen ongedaan te maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-09-10 17:31 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
verplaatsen icoontjes | fransvandenhout | Archief | 2 | 25-08-08 20:32 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
Springboard indelen | buske05 | Archief | 3 | 20-02-08 17:36 |
|
|