Developer program gekocht, vraagje discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb dinsdag een single user program gekocht, betaald via bankoverschrijving, maar nog steeds geen code binnen. Moet ik contact opnemen met Apple, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Developer program gekocht, vraagje
Hey mensen,
Ik heb dinsdag een single user program gekocht, betaald via bankoverschrijving, maar nog steeds geen code binnen. Moet ik contact opnemen met Apple, of is dit normaal en moet ik geduld hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Apple is dicht van 23 tot 28 december, dus ik denk dat je even geduld moet hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Juulie, in de tussen tijd al een code ontvangen?
Mag ik vragen hoe je een Developer account via bankoverschrijving hebt geregeld? (Want ik heb zelf ook geen creditcard en om hiervoor nou een prepaid creditcard voor te nemen...) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
Creditcard en profiel informatie developer program | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 19 | 02-03-10 17:58 |
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 06-08-09 11:37 |
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification | P-development | Ontwikkelen voor iOS | 18 | 28-04-09 15:27 |
|
|