simpele vragen SDK gebruiken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. kan ik SDK op een windows 7 pc instaleren? zoja, waar? (2). ik kan kiezen 1 gratis porgramma maar dan kan ik ze niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simpele vragen SDK gebruiken
1. kan ik SDK op een windows 7 pc instaleren? zoja, waar?
(2). ik kan kiezen 1 gratis porgramma maar dan kan ik ze niet op de ipod zetten. die andere die gratis is kun je wel op je ipod zetten maar je moet dan via een school registreren. (is dit te omzeilen?) 3. is er dan een manier om gratis SDK software en dan de apps op je eigen ipod te zetten voor zelf gebruik? zoja, waar? bedankt, [zoekfunctie gebruikt] en google |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3x Nee!
En de waarschuwing dat we illegale activiteiten niet toestaan op dit forum. |
|
|||
|
|||
Illigaal?????
1 gewoon een vraag 2 ik zit niet op een school die sdk software ondersteunt dus vraag ik of het zonder school ook kan http://img375.imageshack.us/img375/9218/tetq.jpg 3 je hebt 2 gratis versie's kijk maar op de site. Alleen de ene waar je eigen apps op ipod kan gebruiken heb je dat school gebeuren nodig http://img43.imageshack.us/img43/1558/tet2p.jpg maarja, helaas kan het al helemaal niet op windows Illigaal??? Laatst gewijzigd door NoWayOut; 09-01-11 om 22:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee sorry dat is niet waar.
Maar ik dacht dat je wel apps gratis kon maken voor eigen gebruik. Maar laat maar want helaas werkt het toch niet op windows |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simpele slider | phone2go | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-05-11 19:23 |
Simpele app | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-11-10 12:28 |
iPhone: Simpele vraag | Besje | Jailbreak | 1 | 17-10-10 05:26 |
Vragen over bestellen iPhone SDK | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 01-01-10 03:16 |
simpele vraag | bjorntje | Archief | 5 | 24-06-08 01:06 |
|
|