Applicatie uploaden discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Misschien een beetje een rare vraag zullen jullie denken. Maar hoe moet ik mijn applicatie vandaag de dag uploaden naar Apple. Normaal ging dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie uploaden
Hallo,
Misschien een beetje een rare vraag zullen jullie denken. Maar hoe moet ik mijn applicatie vandaag de dag uploaden naar Apple. Normaal ging dat via de website, toen via de applicationloader en nu...? De applicationloader krijg ik niet eens geïnstalleerd op mijn mac, heb het al 10x geprobeerd maar steeds kan ik hem nergens vinden op mijn mac. Iemand enig idee? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In XCode:
1) Build & Archive 2) In Organizer kijk je bij 'Archived Applications' 3) Selecteer je App en kies voor submit
Leon [iPhone- en Java ontwikkelaar] Laatst gewijzigd door wubbe; 17-01-11 om 17:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
" Uncaught Exception: -[ITunesSoftwareApplicationDescription applicationType]: unrecognized selector sent to instance 0x200c312e0 Stack Backtrace: The stack backtrace has been logged to the console." |
|
|||
|
|||
En als je eerst 'Validate' doet?
Heb je de laatste versie van XCode? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er geen application uploader meer?
|
|
|||
|
|||
na 0.5 seconden zoeken
HD/Developer/Applications/Utilities/Application Loader
(een beetje lui ben je wel...) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar waarom vraag je dat aan mij en niet aan Spotlight
|
|
|||
|
|||
Als het uploaden allemaal is gelukt, welke App kunnen we dan binnenkort in de AppStore verwachten?
(en Dreissen, volgende keer een beetje zelfwerkzaamheid) Laatst gewijzigd door wubbe; 18-01-11 om 09:43. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's uploaden | vandersar | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 10:21 |
Uploaden naar 3.1.3 | marjon everts | iPhone algemeen | 1 | 01-06-10 22:29 |
Foto's uploaden | karper72 | Muziek, foto & video | 2 | 23-03-10 11:17 |
Data uploaden | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 29-01-10 18:08 |
|
|