Nummer bellen vanuit App discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Op welke manier kan ik een nummer laten bellen vanuit mijn app? Kan iemand mij op het spoort zetten? JP...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer bellen vanuit App
Dag,
Op welke manier kan ik een nummer laten bellen vanuit mijn app? Kan iemand mij op het spoort zetten? JP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet zo heel lastig. Zorgen dat je deze aanroept:
[[UIApplication sharedApplication] openURL:[NSURL URLWithString:@"tel:+31"]]; En dan ipv de +31 het telefoonnummer invullen dat jij gebeld wil laten worden.
|
|||
|
|||
Dank je. En een SMS versturen?
|
|
||||
|
||||
even 'sms:' voor het telefoonnummer zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1 | Machineman | iPhone algemeen | 2 | 15-08-11 09:35 |
Bellen vanuit een applicatie, en dan? | w.d | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 21-10-09 15:04 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Bellen vanuit Belgie met Vodafone | p2nl | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 12-03-09 01:00 |
bellen niet mogelijk vanuit Belgie | chrit | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 30-04-08 16:03 |
|
|