Bellen vanuit Belgie met Vodafone discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was van het weekend in Belgie en kon niet bellen of gebeld worden. Ik ben in het bezit van een iPhone G3. Staan mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen vanuit Belgie met Vodafone
Ik was van het weekend in Belgie en kon niet bellen of gebeld worden. Ik ben in het bezit van een iPhone G3. Staan mijn instellingen soms verkeerd?
En zo ja, hoe verander ik die dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want normaal gezien maakt dat niet uit zenne,een smske sturen doe ik gewoon opdezelfde manier als nu hier in belgie en dat lukt want heb een berichtje gestuurd naar ne maat die in amerika zat en dat lukte meteen en ook toen ik vorig jaar in spanje belde en smste,geen enkel probleem met de iphone. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mn jailbreak 3G 16GB incl Vodafone abbo.
Pas na enkele uren kon ik via Mobistar (dacht ik) bellen en gebeld worden terwijl dat eerder niet kon... iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dat nog nooit tegen gekomen;in spanje of eender welk land ik ga;sms en bellen moet ik gewoon nethetzelfde voor doen als ik in belgie doe,gewoon de naam van de persoon aantikken en bellen drukken en klaar is kees . Kan helaas bij deze niet helpen doordat ik het zelf nog nooit ben tegen gekomen en ik nog nooit van een ander heb gehoord. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. | cjj1992 | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 28-06-13 11:28 |
Nummer bellen vanuit App | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-02-11 11:56 |
Bellen vanuit een applicatie, en dan? | w.d | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 21-10-09 15:04 |
[iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie | dennis00 | Koopinformatie België | 25 | 03-09-09 00:38 |
bellen niet mogelijk vanuit Belgie | chrit | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 30-04-08 16:03 |
|
|