//

Internetten in het buitenland: Let op ($$$)

Internetten in het buitenland: Let op ($$$) discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Aan iedereen die een pijnlijke verrassing wil voorkomen: 5 daagjes (nu en dan) internetten in Parijs hebben me 430 Euro gekost. Vodafone belde met dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-09, 13:02
peter draisma peter draisma is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Angry Internetten in het buitenland: Let op ($$$)

Aan iedereen die een pijnlijke verrassing wil voorkomen: 5 daagjes (nu en dan) internetten in Parijs hebben me 430 Euro gekost. Vodafone belde met dit bericht. Bieden me Passport aan om de kosten iets terug te snoeien.
Maar WAANZINNIG bedrag. Had er geen ervaring mee, naief, etc. Dataroaming stond aan. Het is fantastisch te GSMen in Montmartre. Maar het had een stevige prijs...
Dus let op, zet hem uit, etc.

Wie heeft tips om de kosten een volgende keer te beperken?

groet, Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-09, 17:23
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

lees het forum het staat er vol van
  #3  
Oud 28-02-09, 20:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter draisma Bekijk bericht
Aan iedereen die een pijnlijke verrassing wil voorkomen: 5 daagjes (nu en dan) internetten in Parijs hebben me 430 Euro gekost. Vodafone belde met dit bericht. Bieden me Passport aan om de kosten iets terug te snoeien.
Maar WAANZINNIG bedrag. Had er geen ervaring mee, naief, etc. Dataroaming stond aan. Het is fantastisch te GSMen in Montmartre. Maar het had een stevige prijs...
Dus let op, zet hem uit, etc.

Wie heeft tips om de kosten een volgende keer te beperken?

groet, Peter
Tja,ik als vlaming(belg) zijnde vorig jaar naar spanje op reis;ik 50mb gesurft op de iphone;opeens lees ik in de gazet dat er mensen zijn die 1500 euro en meer moesten betalen voor hun surf rekening mee de iphone int buitenland,ik zegde,tis niet waar e en ja hoor,ik had het ook aan mijn *****n.Gelukkig was ik bij base want had ik proximus of mobistar dan was het bedrag nog veel hoger.Ik heb denk ik rond de 500-600 euro rekening gekregen,grmbblll;ik heb enorm mijn beklag gedaan waarom ze de mensen via email of smske niets laten weten en ervoor waarschuwen.
Weet je wat ze zegden;je moet op onze site kijken,lol.Jaja,das meteen een zeer makkelijk antwoord om er zich vanaf te maken.Wat ik nu wel zie is dat ze nu het er wel duidelijker hebben opgezet als je int buitenland wil surfen,dat was dus bij base althans vorig jaar niet het geval en ik had het aan mijnen rekker.
Ik heb gezaagd en gevraagd of ze er niets konden afdoen van het bedrag en ze hebben er ong 160 tal euro's afgedaan.
Ik heb dus een halve reis voor noppes moeten betalen.Ik heb het allesins goed gevoeld vorig jaar.

De tip is simpel;ga meteen naar uw provider kantoor en zeg van kijk;ik ga volgende week op reis voor zoveel dagen en ik zou daar graag surfen met mijnen iphone of netbook ofzo;welk tarief neem ik het beste en is er iets waar ik nog voor moet opletten?
Je gaat een soort van abbonement kunnen nemen voor bv 1 maand lang ofzo en betaal je bv 50 euro voor voor 500mb te surfen int buitenland.Vanaf de 500mb op is,stop er dan maar mee want dan betaal je terug de volle pot.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag bhofland Internet in buitenland (roaming) 79 13-04-11 13:25
In het buitenland mavvdh Desktop-applicaties 3 12-09-10 22:37
Bellen en internetten buitenland. babyq Internet in buitenland (roaming) 10 13-10-09 19:21
In het buitenland blaugrana iPhone algemeen 1 15-07-09 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.