Pushbericht als er geen internet is discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, ik ben een internet gerelateerde app aan het maken. Dat wil zeggen dat je internet voor die app nodig hebt. Maar hoe moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushbericht als er geen internet is
Heey,
ik ben een internet gerelateerde app aan het maken. Dat wil zeggen dat je internet voor die app nodig hebt. Maar hoe moet je instellen dat als er geen internet is, er dan een pushmelding komt? Hoop op jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Local Notifications:
https://developer.apple.com/library/...roduction.html
|
||||
|
||||
UIAlertview laten zien
|
||||
|
||||
Waar vraag je naar?
Hoe tonen van info? Of hoe detecteren dat er geen Wi-Fi is? Of allebei?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Download het "Reachability" example van Apple, staat alles in.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het ook geen push-bericht noemen, want voor push berichten heb je een internet verbinding nodig. ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Local and Push Notifications in Depth |
|
|||
|
|||
Volgens mij is de juiste term UIAlertView, zoals Geno al zei. Een local notification is een berichtje dat je op een bepaald tijdstip wilt laten zien.
|
|
||||
|
||||
Nee kan gewoon een UIAlertview zijn of iets anders wat een melding kan tonen.
Dat wordt getriggerd zodra de app geen verbinding kan maken. Edit: Precies Hollance |
|
||||
|
||||
Citaat:
Applications might also find local notifications useful when they run in the background and some message, data, or other item arrives that might be of interest to the user. In this case, they should present the notification immediately using the UIApplication method presentLocalNotificationNow: Bron: Scheduling, Registering, and Handling Notifications Instacast gebruikt dat bijvoorbeeld om je te waarschuwen dat je de App naar de voorgrond moet halen als je een volgende gedownloade podcast wilt luisteren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als inbelmodem (geen internet!) | DreamingDree | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-11-10 10:02 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
is het mogenlijk de iphone te unlocken als je geen internet hebt op iphone? | natenextdoor | Archief | 1 | 02-01-10 18:14 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Geen internet als Edge uitstaat | papegaai01 | iPhone algemeen | 1 | 29-01-09 15:32 |
|
|