2 simpele vragen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag 2 dingen willen weten of het mogelijk is. 1. Is het mogelijk om markers in de google maps te zetten in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 simpele vragen
Hallo,
Ik zou graag 2 dingen willen weten of het mogelijk is. 1. Is het mogelijk om markers in de google maps te zetten in een app? 2. Is het mogelijk om via google maps in de applicatie te navigeren? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. Dat weet ik zo niet
2. Als je bedoelt dat je een soort van TomTom wilt maken met de MapKit dan helaas, dat mag niet. Zoals op de keynote toen iOS 3 geintroceerd is is gezegd: Bring your own maps.. |
|
|||
|
|||
1. Ja, kijk naar MKAnnotation: Loading
2. Nee. Wel kun je vanuit je app met behulp van het URL scheme de maps app openen met een door jou bepaalde route zichtbaar (alleen route aanwijzingen, geen live navigatie oid). |
|
|||
|
|||
1. Inderdaad MKAnnotations gebruiken.
2. check deze library eens. https://github.com/route-me/route-me kan gebruik maken van verschillende map aanbieders. En waarschijnlijk kan deze ook wel markers op de kaarten zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simpele slider | phone2go | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-05-11 19:23 |
simpele vragen SDK gebruiken | NoWayOut | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 10-01-11 00:15 |
Simpele app | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-11-10 12:28 |
iPhone: Simpele vraag | Besje | Jailbreak | 1 | 17-10-10 05:26 |
simpele vraag | bjorntje | Archief | 5 | 24-06-08 01:06 |
|
|