App uploaden vanaf windows pc discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen Ik heb een app gemaakt op een windows pc, maar daarvanaf kan je neem ik aan niet uploaden naar Apple. Daarom is mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App uploaden vanaf windows pc
Hoi iedereen
Ik heb een app gemaakt op een windows pc, maar daarvanaf kan je neem ik aan niet uploaden naar Apple. Daarom is mijn vraag of iemand hem kan uploaden naar mijn developer account? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uit interesse: hoe heb je die App dan gemaakt?
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad niet mogelijk volgens mij onder windows. Misschien dat de Flash Builder CS5 het kan, maar dat lijkt me alleen voor projecten die daarmee gemaakt zijn.
Iemand anders naar jouw account laten uploaden is mogelijk een oplossing, maar je zult dan je email adres en wachtwoord aan iemand moeten geven. En dan moet je die persoon wel vertrouwen lijkt me.
|
|||
|
|||
De App is gemaakt in Appmakr.
|
|
||||
|
||||
Ik heb daar geen account en kan de link (daarom) niet openen, maar zij claimen je te kunnen helpen:
http://help.appmakr.com/entries/2396...ave-a-solution Vragen ze er geld voor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zojuist gedaan, en met succes
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Fijn dat je hem kon helpen.
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden uploaden vanaf Interne schijf iPad 2 | scoop1 | iPad algemeen | 3 | 18-08-11 12:13 |
uploaden app lukt niet | AlonzoMusic | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 21-05-11 02:37 |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
Foto: Foto's uploaden vanaf iPhone | mrsrossi | Muziek, foto & video | 3 | 13-01-11 20:59 |
|
|