Grouped detailview discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, ik heb een grouped detailview die informatie ophaalt uit een plist dit werkt maar het probleem is dat het soms 2 woorden zijn en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grouped detailview
Hee,
ik heb een grouped detailview die informatie ophaalt uit een plist dit werkt maar het probleem is dat het soms 2 woorden zijn en soms meer. Als ik dus maar 2 woorden heb dan komt er dus dit: - Woord - - woord - - Leeg - - leeg - Dit is lelijk nu is mijn vraag kun je checken dat als een veld leeg is dat er de velden weggaan en degene die gevuld zijn over blijven dus dit: - woord - - woord - Misschien doormiddelvan een if of iets dergelijks? Ik hoop dat iemand me kan helpen, het is misschien niet heel dadelijk maar ik hoop dat je het snapt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
numberOfRowsInSection implementeren en het juiste aantal teruggeven. Dit zijn de basics van een TableView
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Detailview lukt niet. | Meubelskop | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 02-09-11 17:11 |
DetailView | Meubelskop | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-08-11 11:53 |
DetailView with Elements in it | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-01-11 01:58 |
UITableView ---> DetailView | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-01-11 00:21 |
Plaatjes in grouped tables en Rounded Rect Buttons (met ronde hoeken dus)) | wubbe | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 10-03-10 15:09 |
|
|