//

AppleTV2 en iTunes

AppleTV2 en iTunes discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop ontzettend te k*tten met m'n AppleTV2. Wat is het geval: - ik sluit m aan via Wi-Fi op mijn netwerk en heb werkend: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-11, 21:46
berto125 berto125 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 22
Standaard AppleTV2 en iTunes

Ik loop ontzettend te k*tten met m'n AppleTV2. Wat is het geval:
- ik sluit m aan via Wi-Fi op mijn netwerk en heb werkend: airplay via iphone en xmbc via nas, maar thuisdelen werkt NIET. Maw: mijn iTunes-bibliotheek vindt hij niet.
- ik sluit aan via kabel op het netwerk: airplay doet het niet (op zich logisch, want geen Wi-Fiverbinding iphone>appletv) en hij vindt mijn itunes bibliotheek WEL.

Mijn pc met daarop mijn iTunes-bibliotheek zit bedraad in het netwerk. Wi-Fi is geen optie.

Dit probleem is vergelijkbaar met het pairen van de app 'Remote' van de iPhone met m'n iTunes-bibliotheek op mijn pc. Dit is me ook nooit gelukt. Kan wel 4-cijferige code invoeren, maar vervolgens niets bedienen.

Weten jullie een oplossing? Ik wil graag via Wi-Fi ook mijn iTunes-bibliotheek kunnen benaderen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-11, 22:21
P33TN P33TN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad.
Het lag aan mijn (scarlet) router van mijn ADSL. Deze zorgde voor zowel mijn bedraad als Wi-Fi netwerk maar de 'brug' intern tussen de 2 netwerken was beperkt waardoor sommige diensten (bonjour) niet doorgelaten werden.
Ik heb dit opgelost door een eigen Wi-Fi-router te plaatsen na de ADSL-router en Wi-Fi daarop uitgeschakeld.

Nu werkt alles perfect bij mij..
  #3  
Oud 08-11-11, 22:29
berto125 berto125 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 22
Standaard

Ben haast bang dat mijn (Online) router dergelijke issues ook heeft. Iemand nog workarounds?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleTV2, IOs5, Ipad2 mirroring schermbreedte haroldv Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 16-10-11 22:56
xbmc verbinden met externe hdd (AppleTV2) nootje16g Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 12-10-11 14:14
Update appleTV2 bassmanjunior iPhone algemeen 1 18-12-10 10:33
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.