Apple tv aansluiten op home cinema om alleen muziek af te spelen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit erover te denken om apple tv aan te schaffen, maar ik wil ook graag de muziek die op mijn iphone staat via apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv aansluiten op home cinema om alleen muziek af te spelen
Ik zit erover te denken om apple tv aan te schaffen, maar ik wil ook graag de muziek die op mijn iphone staat via apple tv en mijn home cinema af kunnen spelen, zonder dat de tv aan staat.
Als ik het goed begrijp heb ik daar een speciale kabel voor nodig. Kan iemand mij vertellen welke kabel?? Zitten er bij ATV al kabels geleverd, of moet je ook de HDMI kabel los aanschaffen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan gewoon via de lucht
Zit glas op de appletv. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Optical dus ( glas)
|
|
|||
|
|||
Oh, sorry, heb er niet zoveel verstand van (had je al gemerkt waarschijnlijk )
Maar zit die HDMI kabel er nou wel bij, of moet ik die ook apart aanschaffen? |
|
||||
|
||||
Een HDMI kabel zit er niet bij.
|
|
|||
|
|||
Hi, er zijn twee kabels nodig. 1) een 'HDMI' kabel, voor de verbinding tussen de Televisie en Apple TV2. 2) een 'optische' kabel, voor de verbinding tussen een muziekinstallatie en de Apple TV2.
Beide kabels zijn niet bijgesloten. Na eenmalige installatie kun je, zonder de TV aan te zetten, rechtstreeks muziek streamen naar je muziekinstallatie vanaf je iPhone, iPad en I pod touch. Werkt perfect. Veel plezier. Groet, Msim. |
|
|||
|
|||
Werkt super
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
home cinema system mét dock ? | seminifeer | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-03-11 19:58 |
Beste manier aansluiten Home Cinema + i.c.m. iPad | kootjoo | iPad algemeen | 10 | 06-02-11 22:25 |
iPhone koppelen aan home cinema | ariebombarie | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 13:18 |
Windows: Iphone alleen het logo bij aansluiten | Erwink85 | iTunes | 7 | 20-10-08 21:02 |
|
|