//

advies over Apple TV

advies over Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; Sinds kort ben ik het gelukkige bezit van een Ipad en is mijn oog gevallen op Apple TV. Alleen is het me nog niet geheel duidelijk wat de mogelijkheden zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 04-12-11, 12:17
paulro paulro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard advies over Apple TV

Sinds kort ben ik het gelukkige bezit van een Ipad en is mijn oog gevallen op Apple TV. Alleen is het me nog niet geheel duidelijk wat de mogelijkheden zijn. Klopt het dat je alles wat je op de Ipad doet kan streamen naar je TV? Bijv. een aflevering in Uitzendinggemist.nl (dus de website en niet de app) kan je zo via de iPad streamen naar je TV.
Ik heb er laatst een artikel over gelezen maar kom het nergens meer tegen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Advies gevraagt! Sinan92 Jailbreak 6 17-01-11 20:30
Advies? Ann1 Koopinformatie Nederland 1 13-10-10 18:09
Advies antwan Koopinformatie Nederland 25 06-08-10 18:07
Marktplaats advies VLB Koopinformatie Nederland 11 08-05-08 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.