XBMC goto functie discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn films met XBMC vooruitspoelen of per 30 seconden vooruit drukken maar beide zijn een enorme klus als je naar het midden van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
XBMC goto functie
Ik kan mijn films met XBMC vooruitspoelen of per 30 seconden vooruit drukken maar beide zijn een enorme klus als je naar het midden van een film wilt. Is er een mogelijkheid om sneller te zappen of misschien een goto knop waarin je kunt zeggen ga naar die minuut van de film?
Ik hoop dat mij vraag een beetje duidelijk is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC weer | wvy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 18-12-11 13:13 |
Installeren xbmc 4.4.1 | mdiersma2 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 22-11-11 23:20 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
HD snelheid invloed op xbmc? | PhillUp | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 28-08-11 13:01 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
|
|