XBMC instaleren lukt niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een apple TV 2 en die was al gejailbreakt incl xbmc en nito tv. echter vandaag een update uitgevoerd (4.4.4) en met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC instaleren lukt niet
Hoi
Ik heb een apple TV 2 en die was al gejailbreakt incl xbmc en nito tv. echter vandaag een update uitgevoerd (4.4.4) en met seas0npass gejailbreakt. Echter XBMC krijg ik er niet op. Ik krijg o.a. de onderstaande foutmelding e: couldn't find package org.xbmc.xbmc-atv2 ook via nito tv lukt het me niet en krijg ik de zelfde melding. Wie kan me hiermee helpen? ik ben er al ruim 6 uren mee bezig ! :| alvast bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 05:55 ---------- het is gelukt !! Na een update van nitoTV gedaan te hebben, heb ik xbmc opnieuw geprobeerd en toen ging het vlekkenloos! close topic plz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gewoon ATV flash erop installeren... kost je 30 dollar maar werkt echt super goed.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn apple tv geüpdatet naar 4.4.4 daarna gejealbreakt met seasopass maar wat ik ook probeer krijg xbmc er niet op kan iemand mijn helpen Gr. Marco
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je kan proberen wat bij mij ook werkte Via PUTTY NitoTv installeren Vervolgens NitoTv update en dan xbmc vanuit NitoTv installeren. Ik was er ook 6uur mee bezig tot dat dit de oplossing was. Lukt het niet stuur me dan even een PM Succes |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb het volgende probleem: ik heb xmbc wel zichtbaar op Apple TV maar kan geen mappen toevoegen. Op de een of andere mannier ziet xmbc mijn Mac niet. Er zit een linksys router tussen waar ik onder het kopjes UPnP een aantal opties op enable heb gezet. Maar mijn Mac wordt niet zichtbaar op de Apple TV. |
|
|||
|
|||
Je moet op je Mac bestandsdeling aanzetten voor een bepaalde map.
Als je vanaf een andere Mac ook toegang hebt tot die map kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het ook moet lukken vanaf de ATV |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus bestandsdeling aan zetten was idd een stap in de goede richting. |
|
|||
|
|||
1 ) Gebruik puTTy om in te loggen als root op de AppleTV {root / alpine)
2 ) Type "su" 3 ) Type "alpine" 4 ) Type "wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/atv2/xbmc-20111222-22ad8e4-master-atv2.deb" 5 ) Type nadat de download voltooid is: "dpkg -i *.deb" 6 ) Na de installatie zal de AppleTV deels herstarten maar type het laatste commando: "rm *.deb" Succes ermee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het idee dat het aan mijn router ligt. is een Linksys WRT54G. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Xbmc foutmelding
Hoi ik heb een apple tv 2 4.4.4 deze is gejailbread en nito tv erop heb van alles
Geprobeerd maar krijg xbmc er maar niet op heb geprobeerd te updaten installeren via putty en via nitotv maar krijg telkens deze melding e: couldn't find package org.xbmc.xbmc-atv2 Wie kan mij helpen alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi ik heb een apple tv 2 4.4.4 deze is gejailbread en nito tv erop gezet, daarna geprobeerd xbmc erop te zetten via installeer software vond ik in eerste instantie niets, daarna de handelingen van Darkdreams gevolgd. Xbmc laat zich installeren, geeft installed, maar verschijnd vervolgens niet op het overzichtscherm.
Wie kan mij verder helpen? Terminal tekst op mac tijdens installeren: AppleTV:~ root# wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/da...aster-atv2.deb --2012-01-08 09:01:01-- http://mirrors.xbmc.org/nightlies/da...aster-atv2.deb Resolving mirrors.xbmc.org... 212.110.166.220 Connecting to mirrors.xbmc.org|212.110.166.220|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 302 Found Location: http://distrib-coffee.ipsl.jussieu.f...aster-atv2.deb [following] --2012-01-08 09:01:01-- http://distrib-coffee.ipsl.jussieu.f...aster-atv2.deb Resolving distrib-coffee.ipsl.jussieu.fr... 134.157.176.20 Connecting to distrib-coffee.ipsl.jussieu.fr|134.157.176.20|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 41116498 (39M) [text/plain] Saving to: `xbmc-20111222-22ad8e4-master-atv2.deb' 100%[=======================================>] 41,116,498 68.5K/s in 14m 7s 2012-01-08 09:15:36 (47.4 KB/s) - `xbmc-20111222-22ad8e4-master-atv2.deb' saved [41116498/41116498] AppleTV:~ root# dpkg -i *.deb (Reading database ... 4327 files and directories currently installed.) Preparing to replace org.xbmc.xbmc-atv2 11.0-0~b1 (using xbmc-20111222-22ad8e4-master-atv2.deb) ... Unpacking replacement org.xbmc.xbmc-atv2 ... dpkg: dependency problems prevent configuration of org.xbmc.xbmc-atv2: org.xbmc.xbmc-atv2 depends on org.xbmc.xbmc-seatbeltunlock; however: Package org.xbmc.xbmc-seatbeltunlock is not installed. dpkg: error processing org.xbmc.xbmc-atv2 (--install): dependency problems - leaving unconfigured Errors were encountered while processing: org.xbmc.xbmc-atv2 AppleTV:~ root# AppleTV:~ root# rm *.deb |
|
|||
|
|||
En je kan get niet met atv flash installeren?
Je kan proberen om het missende onderdeel te installeren met de volgende commandos: Sudo apt-get install xbmc-seatbeltunlock En doe het geheel opnieuw. Misschien werkt dit wel? |
|
|||
|
|||
Zonder sudo aub. Sudo is nergens voor nodig
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installatie xbmc lukt niet | Joordy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 24 | 31-12-11 02:37 |
Kom niet verder op iMac met XBMC installatie | Armando | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 25-12-11 16:24 |
XBMC vind shared folder niet | Sli | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 28-11-11 12:18 |
Applicaties voor de 2e keer instaleren lukt niet. | Chrisjedegekste | iPhone Apps | 8 | 11-01-09 14:56 |
|
|