Graag aTV advies ivm update/jailbreak discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag mijn naam is Patricia en ik heb sinds gisteravond een 2de hands appletv over weten te nemen. voorzover ik weet is de appletv nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Graag aTV advies ivm update/jailbreak
Goedendag mijn naam is Patricia
en ik heb sinds gisteravond een 2de hands appletv over weten te nemen. voorzover ik weet is de appletv nooit gejailbreaked geweest en hij draait nu op firmware 4.4.3 zag ik in instellingen nu heb ik alles is doorzitten lezen vanmorgen want wil hem graag jailbreaken en begreep dat dit met seassonpass kan. ik denk dat ik het begin te snappen maar wat ik me nu nog wel afvraag is hoe update ik nu de firmware >>> naar 4.4.4 om hem daarna te jailbreaken 1. doe ik dit door gewoon de apple tv aan te sluiten op tv en dan updaten naar 4.4.4 2. doe ik dit door hem aan itunes te verbinden en dan updaten 3. of doet seassonpass dit voor me als ik ga jailbreaken Ja! ik heb zo usb kabel die je ervoor moet hebben deze heb ik kunnen lenen en heb ik ook al gepast in de appletv (en past) moet ik eigenlijk wel naar 4.4.4 updaten en kan ik niet gewoon gelijk jailbreaken op 4.4.3 ????? ik hoor graag van jullie en sorry voor mijn stomme vragen maar ben er net 1 dag mee bezig nu allemaal een fijn weekend hier XXX Laatst gewijzigd door tricia01; 07-01-12 om 12:54. Reden: schrijffouten in bericht aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1. Ja dat kan
2. Ja dat kan ook 3. En dat ook Het beste is om even vers te updaten naar 4.4.4 ja |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe, het was een grapje omdat alle opties een verse install betekenen
|
|
|||
|
|||
aan alle super bedankt voor de reacties
het is gelukt hoe : gisteren (zondag) eerst op itunes aangesloten en een restore gedaan naar 4.4.4 daarna Jb met seassonpass en dat ging vlekkeloos. Toen avt Flash black erop gezet en xbmc en nitotv erop gezet daarna de ice film script erop gezet met cyberduck (windows) en ondertitels script installed. daarna nitotv opgedate en plex geinstalleerd. de site waar ik enorm veel aangehad hebt kwa werken is How to JailBreak, Install NitoTV, XMBC and IceFilms to your Apple T.V 2 (Untethered 4.4.4) (iOS 5) « The Apple and The Oranges jaja hahahaha zelfs vrouwen kunnen het doen !!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schermverlichting doet raar, graag advies | Erikkk | iPhone algemeen | 6 | 13-11-11 23:40 |
iPhone: Graag advies: Downgrade naar 4.3.3 zonder SHSH | The Windows Tweaker | Jailbreak | 16 | 08-09-11 23:19 |
Headset/ smart talk advies graag | Femme73 | Archief | 3 | 08-12-09 00:43 |
Graag advies bij aanschaf abbo | Koenn | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-10-09 00:13 |
Graag Advies | robbertos | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-03-08 21:28 |
|
|