Geluid problemen AppleTV 2 firmware 4.4 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik mijn apple tv ging updaten naar firmware 4.4.4 gebruikte ik mijn TV als centerspeaker (via HDMI kabel) en mijn surround set als de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid problemen AppleTV 2 firmware 4.4
Voordat ik mijn apple tv ging updaten naar firmware 4.4.4 gebruikte ik mijn TV als centerspeaker (via HDMI kabel) en mijn surround set als de rest van de speakers (via optical). Dit werkte prima en ik had geluid via mijn tv en mijn versterker. Sinds ik geüpdatet heb en opnieuw xmbc heb geïnstalleerd kan ik alleen nog maar geluid krijgen via 1 van de kanalen. Kan dus geen optical en hdmi simultaan gebruiken. Heb al van alles geprobeerd, meerdere keren xmbc geïnstalleerd, verschillende versies geprobeerd, jailbreak meerdere keren uitgevoerd. niets helpt. Wie kan mij helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geluid problemen | rednaxy | iPhone algemeen | 28 | 31-07-15 11:11 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Firmware nieuwe appleTV | Ipoelie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 11-12-11 14:53 |
Problemen met geluid | Brambo20 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-09 19:34 |
problemen, geluid en recoverymode | oc-recom | iPhone algemeen | 8 | 04-02-09 01:01 |
|
|