Iphone geluid problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het geluid van mijn iphone 4s 16gb, af en toe als ik muziek wil afspelen staat er wel een play ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geluid problemen
Ik heb een probleem met het geluid van mijn iphone 4s 16gb, af en toe als ik muziek wil afspelen staat er wel een play button maar geen geluid balk er onder en waarneer er muziek afspeelt of ik kijk een film hoor ik geen geluid door me speaker. Maar waarneer ik word gebeld of ik verander me beltoon komt er wel geluid uit me speaker hij is dus niet kapot. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort precies hetzelfde probleem. Iemand idee wat dit kan zijn?
|
|
|||
|
|||
Same here... Ik heb mn iPhone al hersteld maar het is ermee niet verholpen. Hardware matig zal het ook niet zijn als ik lees dat het probleem bij meerdere mensen bekend is...
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hierop al een oplossing gevonden?? Ik heb hetzelfde probleem.. Wordt er gek van..kan niet eens even een muziekje opzetten..
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat de mute knop uit staat?
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat iedereen dat wel begrijpt..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
5.0.1. iPhone 4s 16Gb..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb hetzelfde probleem. Zien jullie dit ook als jullie het geluid harder proberen te zetten? http://i44.tinypic.com/2ir9nva.jpg Bij de Ipod player zie ik ook geen balk. Zodra ik mijn koptelefoon erin steek doet hij het weer perfect. Ruilen wil ik eigenlijk niet, omdat deze echt nog in perfecte staat is en je een gebruikte terug krijgt. Iemand meer info?? |
|
|||
|
|||
hier het zelfde probleem. wel telfoongeluid, maar geen geluid van typen, filmpjes, ed. verder als je op volumeknopjes drukt zegt hij beltoon maar geen balkje met hoe hard hij gaat.
|
|
||||
|
||||
Dat kun je simpel wijzigen onder Instellingen>Geluid.
|
|
|||
|
|||
Nee in instellingen zit niet t probleem. Het is als door anderen al beschreven. Heb geen problemen door headset en dat helpt ook niet als oplossing.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik. Nee probleem is als je op volumeknopjes op zijkant drukt komt wel de tekst belsignaal en het speakerteken in beeld maar geen balkje eronder hoe hard hij staat. Hoor wel beltoon en whatsapp geluid maar overige geluiden niet.
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde probleem hier, heb deze een keer perongeluk laten stuiteren, toen deed die het weer. Echter het probleem is weer terug. Iemand al een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Vreemd genoeg doet hij het weer inderdaad. Beetje raar dit allemaal.
|
|
|||
|
|||
Bij mij nog niet. Wat heb je gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is het dus juist. Helemaal niks. Ik had een hele reset uitgevoerd en de software er opnieuw opgezet, maar dit deed helemaal niks. Dus had al een reparatie aangevraagd etc. en ineens 2 dagen later deed ie het weer....
|
|
|||
|
|||
Ok dan. Ik heb al gereset en alles. Heel af en toe geeft een geluid van ontgrendelen of 1 letter bij typen en dan weer niks lange tijd. Ben benieuwd. Anders ga ik ook voor reparatie.
|
Labels |
geluidsstoring, hardware defect, kapot iphone dfu |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
problemen met schuifknop geluid | Leine | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:04 |
Geluid problemen (Iphone 3GS / 4.0) | Johnaldinho | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 20:36 |
Problemen met geluid | Brambo20 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-09 19:34 |
problemen, geluid en recoverymode | oc-recom | iPhone algemeen | 8 | 04-02-09 01:01 |
|
|