//

Bluetooth apparaten verwijderen

Bluetooth apparaten verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi forumleden, Ik heb een probleempje, het is niet iets schrikbarend, maar vraag me af of anderen van jullie dit probleem ook hebben of herkennen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-15, 17:05
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard Bluetooth apparaten verwijderen

Hi forumleden,

Ik heb een probleempje, het is niet iets schrikbarend, maar vraag me af of anderen van jullie dit probleem ook hebben of herkennen.

Mijn bluetooth is bijna altijd ingeschakeld, mede voor gebruik in de auto, maar zo af toe gebruik ik bluetooth ook voor externe speakers en dergelijke.

Nu zijn er ook bluetooth apparaten welke ik niet meer gebruik en dus uit mijn lijst zou willen verwijderen.

Dit is normaal gesproken zo gebeurd, je druk op het uitroepteken en dan op vergeet dit apparaat.
Het gekke bij mij is dat als ik dat doe het apparaat gewoon in de lijst blijft staan en mijn lijst dus ook gestaag langer wordt, ook met apparaten welke ik allang niet meer gebruik.

Iemand hiermee bekend of een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-15, 17:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Iemand hiermee bekend of een oplossing?
Onverklaarbare problemen kunnen heel vaak verklaard worden door een jailbreak tweak. Gebruik je een tweakje dat "iets" doet met Bluetooth?
  #3  
Oud 30-07-15, 17:18
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik heb idd een jailbreak, inmiddels op iOS 8.4, maar niks met bluetooth.
Gaat er wel vanuit dat het met de jailbreak te maken heeft.

Maar idd onverklaarbaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s bluetooth vind geen apparaten Wishaal iPhone algemeen 0 26-02-13 21:26
bluetooth apparaten? nielstennis iPhone accessoires en onderdelen 0 10-04-12 12:21
2 apparaten via Bluetooth? Twigg iPhone Apps 0 18-03-11 20:10
Vind geen apparaten Bluetooth kapot? enjoyy iPhone algemeen 13 11-01-11 15:38
Probleem bij verwijderen bluetooth apparaten marc010 iPhone algemeen 2 30-03-10 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.