//

Iphone geluid problemen

Iphone geluid problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het laffe daarvan is dat je hem dan 2 weken kwijt bent, of je krijgt een gebruikt toestel ervoor terug. Daar heb ik zelf weinig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-01-12, 16:05
jarnoajax jarnoajax is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Het laffe daarvan is dat je hem dan 2 weken kwijt bent, of je krijgt een gebruikt toestel ervoor terug. Daar heb ik zelf weinig zin in, dus ik ben blij dat hij het weer doet. Maar ik hoorde hier ook al dat het probleem wel terug kon komen dus ik ben benieuwd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-01-12, 17:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarnoajax Bekijk bericht
Het laffe daarvan is dat je hem dan 2 weken kwijt bent, of je krijgt een gebruikt toestel ervoor terug. Daar heb ik zelf weinig zin in, dus ik ben blij dat hij het weer doet. Maar ik hoorde hier ook al dat het probleem wel terug kon komen dus ik ben benieuwd
Hoe kom je erbij dat je een gebruikt toestel terug krijgt?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #23  
Oud 31-01-12, 18:01
jarnoajax jarnoajax is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Hoe kom je erbij dat je een gebruikt toestel terug krijgt?
Ik heb T-mobile gebeld. Heb zelf geen verzekering, maar je bent wel verzekerd tegen hardware problemen. Je krijgt een ander toestel die dezelfde staat als je de jouwe heeft, maar hij kon me niet verzekeren dat er geen gebruikers krasjes opzaten. Daar had ik dus weinig zin in.
  #24  
Oud 31-01-12, 18:22
Joepiooo Joepiooo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum en het eerste probleem wat ik tegenkom is precies wat ik ook heb. Met oortjes doet mijn geluid het prima en als ik gebeld wordt dan doet het geluid het ook... Als ik echter mijn oortjes eruit haal dan gaat heel de volume regeling balk weg onderin en geen geluid... Heb hier nu sinds een aantal dagen last van en krijg het niet gefixed... Iemand die hier al een oplossing voor heeft want het is best wel irritant! Heb hem al gereset en nieuwste software erop gezet maar niks blijkt te werken... Oortjes erin en eruit halen heb ik ook al gedaan met ook dat heeft niet geholpen...

Als iemand weet waar dit vandaan komt en er een oplossing voor heeft gevonden dan hoor ik het graag! Als ik hem zelf vind dan deel ik het uiteraard met jullie!
  #25  
Oud 11-04-12, 18:35
ttooommmm ttooommmm is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem! Weet iemand hier al een oplossing voor? Ik zat op 5.0.1 met Jailbreak maar heb de iPhone hersteld en meteen een update gegeven naar 5.1 nu zonder jailbreak dus. Dit heeft helaas niet geholpen.
  #26  
Oud 11-04-12, 21:45
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ttooommmm Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem! Weet iemand hier al een oplossing voor? Ik zat op 5.0.1 met Jailbreak maar heb de iPhone hersteld en meteen een update gegeven naar 5.1 nu zonder jailbreak dus. Dit heeft helaas niet geholpen.
Normaal gesproken zoek ik zoiets helemaal uit, dagenlang op internet ermee bezig, alleen hierbij heb ik geen idee... Toen ik 2 maanden geleden nog op zoek was naar een oplossing stond er zelfs op de forum bij Apple geen echte verklaring of oplossing voor.

Ik heb het nu weer een tijdje niet meer gehad. Toen ik mn iPhone 4S net nieuw had, gebeurde het wel vaker bij mij. Vreemd genoeg heb ik er nu geen last meer van sinds mn iPhone gejailbreakt is.
  #27  
Oud 13-04-12, 08:11
Leco Leco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Heeft iemand hier al een oplossing voor? Ik heb precies hetzelfde probleem helaas
  #28  
Oud 13-04-12, 12:27
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joepiooo Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum en het eerste probleem wat ik tegenkom is precies wat ik ook heb. Met oortjes doet mijn geluid het prima en als ik gebeld wordt dan doet het geluid het ook... Als ik echter mijn oortjes eruit haal dan gaat heel de volume regeling balk weg onderin en geen geluid... Heb hier nu sinds een aantal dagen last van en krijg het niet gefixed... Iemand die hier al een oplossing voor heeft want het is best wel irritant! Heb hem al gereset en nieuwste software erop gezet maar niks blijkt te werken... Oortjes erin en eruit halen heb ik ook al gedaan met ook dat heeft niet geholpen...

Als iemand weet waar dit vandaan komt en er een oplossing voor heeft gevonden dan hoor ik het graag! Als ik hem zelf vind dan deel ik het uiteraard met jullie!
Mensen, dit is namelijk een software probleem, mijn broer werkt zelf in 'n apple store winkel hij gaf t zelf ook aan, dat best veel mensen hier last van hebben, alhoewel ik zelf geen last van heb gekregen, wat ik kan concluderen is... Als dit probleem bij u plaats vindt, zou ik de toestel reteuren, hoe vaak je ook "herstelt" het komt niet boven water.
Hoop dat dit een beetje geholpen heeft.
  #29  
Oud 31-07-15, 11:11
pophey pophey is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 1
Standaard

We zijn nu ruim 3 jaar verder en inmiddels is IOS 8.4 al uitgebracht maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb onlangs mijn goed werkende maar o zo trage 4 geruild tegen een 4S. Leek een goede ruil, maar met uitvallend geluid heb ik er niets aan. Een wekkerradio waar je niet van op aan kan, navigatie zonder geluid, geldt ook voor filmpjes. Opnieuw opstarten met een harde reset verhelpt het probleem overigens wel voor een X bepaalde tijd. (X staat dan van 0 tot 48 uur)

Met een aangesloten headset geen problemen en schoonmaken van de jackplug verhelpt het ook niet....... Geldt ook voor het terug brengen naar fabrieksinstellingen en opnieuw laden ........Wie heeft een oplossing ???

Laatst gewijzigd door pophey; 31-07-15 om 11:26.
Reageren

Labels
geluidsstoring, hardware defect, kapot iphone dfu



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
problemen met schuifknop geluid Leine iPhone algemeen 1 01-08-11 14:04
Geluid problemen (Iphone 3GS / 4.0) Johnaldinho iPhone algemeen 2 12-07-10 20:36
Problemen met geluid Brambo20 iPhone algemeen 2 20-02-09 19:34
problemen, geluid en recoverymode oc-recom iPhone algemeen 8 04-02-09 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.