Ondertiteling toevoegen XMBC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb gister mijn Apple TV 2 gejailbreakt. En XBMC gedownload en geinstalleerd alleen krijg ik geen ondertiteling. Ik heb op veel forums gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertiteling toevoegen XMBC
Goedemorgen,
Ik heb gister mijn Apple TV 2 gejailbreakt. En XBMC gedownload en geinstalleerd alleen krijg ik geen ondertiteling. Ik heb op veel forums gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem kan iemand mij zeggen hoe ik dat makkelijk kan installeren? Tevens kan ik ICEFILMS niet meer downloaden maar dat heeft te maken met megaupload helaas... Zijn er nog meer apps waarbij je films of programma's kunt kijken oa uitzending gemist rtl gemist zo ja, hoe krijg ik deze erop. Dank voor de uitleg. Gr Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi
ik heb het zelfe probleem alles werkt aleen de ondertiteling werkt niet ben al een week bezig alles geinstaleert no subs found zeg i steeds wat ik ook doe Help A.U.B |
|
||||
|
||||
Het megaupload en Ice films probleem heeft hier reeds een topic lopen. Sluit je best daar aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voor meer repositorie stuff Google Vertaling |
|
|||
|
|||
Hoi ik heb dat allemaal gedaan maar dan ook echt alles no sups found zegt hij steeds word er gek van .moet ik nog wat op de pc doen ofzo ik weet het niet meer bierdopje ook geprobeerd maar no Subs
|
|
|||
|
|||
Waar vindt ik enable addons
Hoe kan ik installeren van een programa voor ondertiteling van een tv show en film.
Heb reeds de addon van subtittels gedowload en ingesteld. Vindt steeds geen dutch subtitells op aplle tv 2 jailbroken. Groetjes Laatst gewijzigd door QUADFLIEG PETER; 24-10-12 om 15:21. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2+XMBC+Time Capsule | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 27-10-12 16:47 |
xmbc hapert bij afspelen films | kroketje76 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 25-04-12 17:42 |
xmbc foutmelding script failed plugin video.icefilms | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 30 | 06-02-12 01:20 |
xmbc windows.. | barryw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 06-01-12 00:04 |
Kan geen mp3's afspelen in XMBC | ErikFCDB | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 22 | 29-11-11 18:04 |
|
|