Internet met een Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vraagje: Kan ik ook pagina's op Intenet opvragen zoals op een gewone computer in een webbrowser op een Apple TV ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet met een Apple TV
Hallo,
Vraagje: Kan ik ook pagina's op Intenet opvragen zoals op een gewone computer in een webbrowser op een Apple TV ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, met browser (JB)
|
|
||||
|
||||
Je moet daarvoor wel jailbreaken.
Standaard is dit niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
het prog waar je dit mee doet heet Couch surfer en zoals bomans al zegt je moet een jb doen op je ATV voor dit
|
|
|||
|
|||
is deze addon voor internet downloaden
wil ook wel eens proberen Laatst gewijzigd door sentinaal; 05-02-12 om 21:51. |
|
|||
|
|||
Waar kan ik Couch surfer vinden ?
|
|
|||
|
|||
via www.firecore.com.
Hier kan je aTV-flash (black) aanschaffen en hiern zit o.a. couch surfer. Ook XBMC kan je hier vinden. Eerst je ATV2 jailbreaken... |
|
|||
|
|||
Dag mensen kan iemand mij uitleggen hoe ik internet op XMBC op krijg.
Ik heb al een gejailbreakte appletv 2 Graag stap voor stap. dank u. |
|
|||
|
|||
@Thakoer:
Dit is alleen mogelijk met aTV-Flash (black). Zie www(punt)firecore(punt)com Heeft alleen (nog) geen flash, alleen html5 ondersteunung. Ze zitten nu op versie 1.3 |
|
|||
|
|||
Ai japie
thanks voor de info. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet wel met dataroaming en heb een abbo | jeanmicheltriggiani | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 19:16 |
Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone??? | jrg85 | Odido (T-Mobile) | 12 | 25-01-11 19:40 |
internet met een chinese iphone mogelijk? | SaintXx | iPhone algemeen | 13 | 22-04-10 00:04 |
Eindeloos internet met een pre-paid SIM | Doblie | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-09-08 15:44 |
|
|