Geen internet wel met dataroaming en heb een abbo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een oostrijkse telefoon gejailbreakd en gevey unlock ik heb gister een abbo afgesloten maar geen i-net verbinding alleen met dataroaming waar zou dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen internet wel met dataroaming en heb een abbo
ik heb een oostrijkse telefoon gejailbreakd en gevey unlock ik heb gister een abbo afgesloten maar geen i-net verbinding alleen met dataroaming waar zou dit aan kunnen liggen ? t-mobile geeft ook geen duidelijk antwoord of dat betaald is of niet het roamen terwijl ik een internet abbo heb moet mijn telefoon geunlocked worden of opnieuw geinstaleerd het liefst gebruik ik hem zonder gevey
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dataroaming, gevey unlock, internet, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet | pdewildt | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:39 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
|
|