Makkelijker en sneller repos en addons installeren in XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk gelukt, thnx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindelijk gelukt, thnx
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
duidelijk, het werkt ook nog
|
|
|||
|
|||
ik krijg nu elke keer de melding dat gosub geen verbinding met internet kan krijgen iemand een idee? gaat om een nieuwe installatie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://fusion.xbmchub.com naam fusion. Daar heb je weer alle files staan .... deze week gedaan werkt super. Laatst gewijzigd door Bomans; 08-02-13 om 20:33. Reden: fusion link zichtbaar gemaakt ... |
|
|||
|
|||
Welke mappen moet ik dan aanduiden in die fusion?
Om te installeren from zip file Mvg |
|
|||
|
|||
Weet dat dit een hele oude post is maar werkt deze optie nog steeds.
het invoeren van de hub enz. Bij mij helaas niet. Hoor het graag nog even van iemand. |
|
|||
|
|||
the fusion bron (bericht #24) werkt nog steeds.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 | Niels078 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 10-01-12 07:03 |
Installeren xbmc 4.4.1 | mdiersma2 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 22-11-11 23:20 |
XBMC installeren met jailbreak met Seasonpass | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 13-07-11 10:05 |
Repos | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 27-05-11 19:55 |
|
|