Makkelijker en sneller repos en addons installeren in XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de onderstaande wijze wordt het zeer makkelijk om Repos en Addons te installeren op jouw XBMC media center zonder deze apart te downloaden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Makkelijker en sneller repos en addons installeren in XBMC
Op de onderstaande wijze wordt het zeer makkelijk om Repos en Addons te installeren op jouw XBMC media center zonder deze apart te downloaden en weer apart te uploaden naar je Apple TV 2. Voer zorgvuldig onderstaande handelingen uit en je hebt toegang tot de meest actuele Addons en Repos.
1. Open XBMC - Ga naar 'Systeem' dan Bestandsbeheer' 2. Klik 'Locatie toevoegen' 3. Type nu "http://hub.gosub.dk" in het <Geen> veld (zonder de aanhalingstekens) 4. Vul de naam in van de bron bv gosub en klik op OK Je hebt nu alle stappen doorlopen en de locatie is toegevoegd . Dit dien je maar 1 keer te doen in XBMC op je Apple TV 2. U kunt nu de nieuwe locatie benaderen door naar Systeem te gaan en links Addons installeren te kiezen. Klik dan op installeren via Zip. Selecteer 'gosub' of welke naam dan ook die je gekozen heeft. Selecteer nu een Repo of Addon uit de lijst en installeer deze. Beschikbaar zijn: Addons Navi-X_v37_4.zip iPlayer-v2.4.13.zip iPlayer - BBC Video and Music Plugin (UK only!) plugin.video.fptt3.zip plugin.video.furkit-test.zip plugin.video.icelibrary.zip plugin.video.live.streams-1.0.0.zip plugin.video.movie-library.cz-1.1.6.zip plugin.video.rtmpGUI_All_Lang.zip - script.xbmc.pandora.v1.2.9.zip Pandora Radio script.module.urlresolver.zip (om extra hosts toe te voegen aan 1Channel) enz..... Repos repository.bluecop.xbmc-plugins.zip repository.bstrdsmkr-0.0.2.zip (voor bijvoorbeeld 1Channel) repository.divingmule.addons.zip repository.eldorado-1.0.2.zip repository.googlecode.anarchintosh-projects.1.0.1.zip (voor bijvoorbeeld Icefilms) repository.nibor.zip repository.tolin.zip xbmc.repo.xstream.zip enz.... Als je een Repo installeert, moet je nog steeds naar Addons gaan > Get Addons > dan installeer je de gekozen Repo en de video Addon. Extra tip 1: de script.module.urlresolver onder addons geeft onder 1Channel extra sources zoals gorillavid, filenuke, daclips, movpod en nog enkele meer. Deze klik je gewoon aan en installeert zich op de achtergrond. Als je dan naar 1Channel gaat en je bronkeuze komt naar voren, zul je de extra sources gaan zien. Extra tip 2: Om ongeveer te weten te komen waar bepaalde Repos voor staan kun je via onderstaande link dit bekijken. http://wiki.xbmc.org/index.php?title...n_Repositories Laatst gewijzigd door misa; 07-03-12 om 12:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thx 4 sharing this master !!!
altijd leuke weetjes dit |
|
|||
|
|||
Thanks voor de info.
|
|
||||
|
||||
Helemaal top dit, thanks!
|
|
|||
|
|||
Op aptv werkt t maar probeer ook gelijk maar op ipad2 te installen maar dat werkt blijkbaar iets anders... iemand tips? en ja weet ik verkeerde plek om te vragen mar hier zitten alle kenners
|
|||
|
|||
Helaas nog niet mogelijk op Ipad 2
Laatst gewijzigd door misa; 17-02-12 om 15:55. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien wel handig, onderstaand een video instructie:
Apple TV2 - Install Icefilms and other Plugins directly from TV! NO COMPUTER NEEDED - YouTube ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2012 om 13:25 ---------- Citaat:
http://dl.dropbox.com/u/31328853/scr...olver0.0.1.zip |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super. Thanks!
|
|
|||
|
|||
Heb wat reps etc geprobeerd, maar krijg iedere keer foutmelding dat de 'structuren' niet OK is?
Any clue's? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 februari 2012 om 22:00 ---------- melding is iets van . . . does not have the correct structure |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op deze link loopt het draadje. Losse repos en addonns hier. |
|
|||
|
|||
ik heb alle stappen juist gedaan
maar als ik op gosub nu klik staat er gedeeld op afstand kan niet verbinden met netwerkserver wat doe ik fout of moet er nog een instelling zijn bedank |
|
|||
|
|||
Een nieuw resolver ing gosub
Mensen, ik zag net een resolver van 6maart staan. Weten jullie waar voor dient.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles op 100 laten staan en Real Debrid op 99 zetten. |
|
|||
|
|||
Ik krijg een melding iets met addon heeft niet de juiste sctructure. Ik zie wel de real-debrid account staan namelijk bij de resolver. Wat is er beter aan dan
|
|
|||
|
|||
6maart die werkt maar heb nog geen antwoord op mijn vraag
dank je ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 16:31 ---------- een of meer item kan niet worden afgespeeld komt met putlocker ook op films is deze weer even uit nog meer mensen met dit probleem andere gaan dan weer wel dus niet zo erg maar weet graag of probleem hier alleen is |
|
|||
|
|||
Met Real Debrid account ingeschakeld lukt het niet, Real Debrid account uitgeschakeld loopt het goed.
|
|
|||
|
|||
dat is spijtig kunnen we niet Real Debrid gebruiken in 1 channel
ok alles gaat wel goed zonder bufferen dan zet ik het terug uit bedank |
|
|||
|
|||
gosub
Ik heb denk ik een fout gemaakt met gosub heb er nu 3 in mijn menu staan hoe kan ik deze weer verwijderen?
tpkriek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 | Niels078 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 10-01-12 07:03 |
Installeren xbmc 4.4.1 | mdiersma2 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 22-11-11 23:20 |
XBMC installeren met jailbreak met Seasonpass | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 13-07-11 10:05 |
Repos | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 27-05-11 19:55 |
|
|