Channel1 films aan favouriten toevoegen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Als ik een film heb gezocht op channel1 en ik wil de film bewaren ( niet opslaan) zeg maar aan een favourietenlijst toevoegen, hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Channel1 films aan favouriten toevoegen
Hoi
Als ik een film heb gezocht op channel1 en ik wil de film bewaren ( niet opslaan) zeg maar aan een favourietenlijst toevoegen, hoe doe ik dat dan? Als ik dan later verder wil kijken pluk hem zo uit de lijst. Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in de lijt op de film staat een aantal sec. de menu knop indrukken en dan komt "add to favorites" te voorschijn.
Zo simpel is het |
|
|||
|
|||
Mooi! Werkt.
Alleen niet als je de zoekfunctie gebruikt. Hij geeft dan wel het menuutje maar als je op toevoegen klikt en je kijkt of hij er echt in staat dan staat hij er dus niet in! Bij A-Z zoeken is soms lastig als je bv naar de letter s en dan o (zoals social) dan ben je erg lang bezig. Is daar een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Het is 1Channel b.t.w.
|
|
|||
|
|||
Is het ook zo dat 1Channel steeds opnieuw automatisch nieuwe films toevoegt of moet je dit zelf doen?
|
|
|||
|
|||
elke film die ik opstart met 1channel versnelt hij de eerste 10 sec, en daarna loopt het geluid verkeerd met de film.. meer mensen hier last van??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thnx voor de snelle reactie, heb mijn atv2 pas 3 dagen en met icefilms buffert hij de heletijd. dus heb ik 1channel geinstalleerd maar bij elke film/serie versnelt hij de eerste 10 seconden en is daarna weer normaal. het geluid loopt dan 10 achter ik weet niet hoe ik in mijn atv2 kan komen om 1channel te verwijderen en opnieuw te installeren. hoe kom ik via mijn pc in ATV2: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tip: XBMC HUB • View topic - If something does not work read this! |
|
|||
|
|||
Citaat:
het is gelukt! thnx |
|
|||
|
|||
Is het ook zo dat 1Channel steeds opnieuw automatisch nieuwe films toevoegt of moet je dit zelf doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone/apple tv
hallo ff een vraagje ik heb nu channel1 draaien op mijn iphone4s
ik heb apple tv 2 is ook gejailbreakt trouwens net als mijn iphone heb trouwens ook xbmc op apple tv draaien maar mijn vraag is nu kan ik de film van channel1 die ik kijk op mijn iphone ook streamen naar me apple tv foto,s zelf gemaakt videos gaan wel maar krijg channel 1 niet gestreamt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Films toevoegen in itunes | marc1992 | iTunes | 4 | 28-02-12 17:23 |
Status Icemovie en Channel1 | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 16-02-12 14:07 |
Windows: Beschrijving toevoegen aan boeken | Niels1101 | iTunes | 5 | 25-01-12 11:13 |
Films toevoegen in iTunes | TheStijg | Archief | 1 | 21-10-08 12:37 |
toevoegen aan domein? | sabatie | Archief | 2 | 16-01-08 00:37 |
|
|