//

Status Icemovie en Channel1

Status Icemovie en Channel1 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nog problemen met deze 2 addons ? Ice movie werkt over het algemeen lekker, maar links worden verwijderd (jammer) maar iemand had over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-12, 16:52
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard Status Icemovie en Channel1

Zijn er nog problemen met deze 2 addons ?


Ice movie werkt over het algemeen lekker, maar links worden verwijderd (jammer) maar iemand had over code als je ze links plaatst (xmbc HUb gelezen). en trouwens wanneer komt de nieuwe update ?

Channel1 : ja soms bufferen....ligt denk ik aan de servers die raken overhit in de avond...wordt er iets nog aan gedaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-12, 17:36
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer Bekijk bericht
Zijn er nog problemen met deze 2 addons ?


Ice movie werkt over het algemeen lekker, maar links worden verwijderd (jammer) maar iemand had over code als je ze links plaatst (xmbc HUb gelezen). en trouwens wanneer komt de nieuwe update ?

Channel1 : ja soms bufferen....ligt denk ik aan de servers die raken overhit in de avond...wordt er iets nog aan gedaan?

Naar dat laatste over 1channel daar ben ik ook wel nieuwsgierig over, maar waarschijnlijk zullen we daar weinig informatie over krijgen
  #3  
Oud 15-02-12, 21:51
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuestionMan Bekijk bericht
Naar dat laatste over 1channel daar ben ik ook wel nieuwsgierig over, maar waarschijnlijk zullen we daar weinig informatie over krijgen
Volg onderstaand forum voor alle updates omtrent Icefilms en 1Channel

XBMC HUB • View forum - VIDEO ADD-ONS
  #4  
Oud 16-02-12, 11:18
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misa Bekijk bericht
Volg onderstaand forum voor alle updates omtrent Icefilms en 1Channel

XBMC HUB • View forum - VIDEO ADD-ONS
Beste misa die site kennen wij allemaal inmiddels al hier.

We zitten op dit forum, hier worden ook vragen gesteld omtrent 1channel. Ik vind dus als jij het antwoord weet op de vraag die gesteld word dat je ook makkelijk ons hier een antwoord erover kan geven.. Anders zou dit forum overbodig worden als we elke keer maar doorgelinkt worden naar het andere forum.

Verder zie ik dat hij keurig een bericht heeft gepost op jou verzoek maar dat er gelijk een slot is op gegooid op het forum, Dus heeft die nog niks bereikt en is die nog steeds net zo ver. Terwijl jij mischien het antwoord al weet, was het toch een kleine moeite geweest omdat hier even te posten.

En dit is helemaal niet verkeerd bedoeld, maar ik vind je moet het hier gewoon kunnen delen de informatie die je weet. Anders kunnen we net zo goed allemaal op dat andere forum lid worden. En niet iedereen is zover dat ze het engelstalige gedeelte ook goed kunnen lezen of de weg kunnen op het andere forum.
  #5  
Oud 16-02-12, 11:30
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuestionMan Bekijk bericht
Beste misa die site kennen wij allemaal inmiddels al hier.

We zitten op dit forum, hier worden ook vragen gesteld omtrent 1channel. Ik vind dus als jij het antwoord weet op de vraag die gesteld word dat je ook makkelijk ons hier een antwoord erover kan geven.. Anders zou dit forum overbodig worden als we elke keer maar doorgelinkt worden naar het andere forum.

Verder zie ik dat hij keurig een bericht heeft gepost op jou verzoek maar dat er gelijk een slot is op gegooid op het forum, Dus heeft die nog niks bereikt en is die nog steeds net zo ver. Terwijl jij mischien het antwoord al weet, was het toch een kleine moeite geweest omdat hier even te posten.

En dit is helemaal niet verkeerd bedoeld, maar ik vind je moet het hier gewoon kunnen delen de informatie die je weet. Anders kunnen we net zo goed allemaal op dat andere forum lid worden. En niet iedereen is zover dat ze het engelstalige gedeelte ook goed kunnen lezen of de weg kunnen op het andere forum.
Einde support bij deze............er worden op het andere forum bijna elke 2 uur updates gegeven, je denkt toch niet dat ik dit alles ga doorzetten naar dit forum?............Dus ja......daar aanmelden en bij gaan houden.
  #6  
Oud 16-02-12, 11:49
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misa Bekijk bericht
Einde support bij deze............er worden op het andere forum bijna elke 2 uur updates gegeven, je denkt toch niet dat ik dit alles ga doorzetten naar dit forum?............Dus ja......daar aanmelden en bij gaan houden.
Oke over het bufferen dus ook ? Weet je , ik ben hier niet voor een discussie. Ik wil gewoon net zoals de meeste andere hier goed kunnen communiceren.

Vind het goed zo, Ik discussier hier niet verder om.
  #7  
Oud 16-02-12, 11:58
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuestionMan Bekijk bericht
Oke over het bufferen dus ook ?
Staat inderdaad uitgebreid beschreven......wanneer er veel gebufferd wordt....wanneer dit een stuk minder is.......eventuele kleine oplossing......en waarom er gebufferd wordt.

Voordat er vragen gesteld gaan worden is het eerst de bedoeling dat men zelf gaat zoeken zodat niet elke vraag 3 keer voorbij komt en steeds maar opnieuw gesteld wordt.....of erger, men steeds over hetzelfde onderwerp een nieuw onderwerp gaat openen in een forum.
  #8  
Oud 16-02-12, 12:08
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misa Bekijk bericht
Staat inderdaad uitgebreid beschreven......wanneer er veel gebufferd wordt....wanneer dit een stuk minder is.......eventuele kleine oplossing......en waarom er gebufferd wordt.

Voordat er vragen gesteld gaan worden is het eerst de bedoeling dat men zelf gaat zoeken zodat niet elke vraag 3 keer voorbij komt en steeds maar opnieuw gesteld wordt.....of erger, men steeds over hetzelfde onderwerp een nieuw onderwerp gaat openen in een forum.
Je wil toch nog even verder discussieren?

1.Wanneer er veel gebufferd word ? Hebben we het antwoord al op dat is s'avonds wordt door iedereen hier beschreven omdat we succesvol met elkaar hierover konden communiceren dus dat antwoord is bekend
2. Een stuk minder hoef ik dan niet op in te gaan: Want dat antwoord is duidelijk als het minder druk is
3.Eventuele kleine oplossing is niet van toepassing, werkt verder ook niet want het heeft hier niet met de gebruiker te maken verder, vooral niet als je de weken ervoor goed ontvangst hebt gehad.

Over de meerdere onderwerpen die steeds aan bod komen:

Ik heb zelf ook een topic geopend, http://forum.iculture.nl/f134/apple-...-bufferen.html en daar gaf ik ook al in aan dat ik het zeer jammer vond dat er weinig op gereageerd werd. De enigste reactie die jij hebt geplaatst is off topic en niet on topic.

En dat laatste dat ben ik met je eens dat is niet de bedoeling dat klopt, maar dan moet je je eigen nog niet hoger neerzetten dan dat je bent... want jij bent net zoals ons een mede gebruiker die graag leert en informeert aan andere gebruikers.

Ik vind dat we zoiets beter aan de moderators over kunnen laten.

En dan ben ik eigenlijk nog even vergeten te vermelden dat zijn vraagstelling eigenlijk was of hier iets aan gedaan werd. Dus het ligt hierbij niet aan de gebruikerszelf , ligt aan 1channel of de servers waar die gebruikt van maakt of naar doorlinkt?

Je kan hierbij denken of je toevallig weet :

- Of de servers uitgebreid worden
- Een andere optie die helpt voor iedereen die er gebruik van maakt.
- Of andere opties die zouden kunnen, ik heb er niet meer verstand van als de bovenste 2 zinnen die ik hierboven kenbaar maak , mischien dat er nog wel meer oplossingen zouden kunnen zijn

Laatst gewijzigd door QuestionMan; 16-02-12 om 12:19.
  #9  
Oud 16-02-12, 13:04
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuestionMan Bekijk bericht
Je wil toch nog even verder discussieren?

1.Wanneer er veel gebufferd word ? Hebben we het antwoord al op dat is s'avonds wordt door iedereen hier beschreven omdat we succesvol met elkaar hierover konden communiceren dus dat antwoord is bekend
2. Een stuk minder hoef ik dan niet op in te gaan: Want dat antwoord is duidelijk als het minder druk is
3.Eventuele kleine oplossing is niet van toepassing, werkt verder ook niet want het heeft hier niet met de gebruiker te maken verder, vooral niet als je de weken ervoor goed ontvangst hebt gehad.

Over de meerdere onderwerpen die steeds aan bod komen:

Ik heb zelf ook een topic geopend, http://forum.iculture.nl/f134/apple-...-bufferen.html en daar gaf ik ook al in aan dat ik het zeer jammer vond dat er weinig op gereageerd werd. De enigste reactie die jij hebt geplaatst is off topic en niet on topic.

En dat laatste dat ben ik met je eens dat is niet de bedoeling dat klopt, maar dan moet je je eigen nog niet hoger neerzetten dan dat je bent... want jij bent net zoals ons een mede gebruiker die graag leert en informeert aan andere gebruikers.

Ik vind dat we zoiets beter aan de moderators over kunnen laten.

En dan ben ik eigenlijk nog even vergeten te vermelden dat zijn vraagstelling eigenlijk was of hier iets aan gedaan werd. Dus het ligt hierbij niet aan de gebruikerszelf , ligt aan 1channel of de servers waar die gebruikt van maakt of naar doorlinkt?

Je kan hierbij denken of je toevallig weet :

- Of de servers uitgebreid worden
- Een andere optie die helpt voor iedereen die er gebruik van maakt.
- Of andere opties die zouden kunnen, ik heb er niet meer verstand van als de bovenste 2 zinnen die ik hierboven kenbaar maak , mischien dat er nog wel meer oplossingen zouden kunnen zijn
Bedankt QuestionMan, ik stond het punt om dit ook aan te geven.
Maar bedankt voor de reacties allemaal.
  #10  
Oud 16-02-12, 13:07
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Nogmaals............lezen.....zoeken.....lezen en op al je vragen zijn antwoorden te vinden......over Icefilms....over 1Channel....bufferen......sources
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icoon voor 'stil' status in status bar? bvstrien Jailbreak apps en thema's 9 17-12-12 15:34
Status notifer annahaster Jailbreak apps en thema's 6 10-02-11 17:58
Status Notifier 3.0 osj Jailbreak apps en thema's 48 05-12-09 10:45
batterij status djtcc iPhone algemeen 3 31-08-08 23:56
USPS Status Bennoo Archief 1 15-04-08 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.