Icefilms 1.1.0 Released discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Nog eens geïnstalleerd, kom wel veel tegen ook megaupload, maar geen optie om je real debrid account in te kloppen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoi
Icefilms werkt niet meer op mijn ipad. Heb xbmc geupdate en opnieuw opgestart. Maar kan icefilms nog steeds niet opnieuw eropzetten. Hij geeft defect aan. Als je de add-on erop wil zetten staat er, add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository. Niet voldaan aan afhankelijkheden. Wat nu??? Wie wil of kan me helpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Urlresolver als zip bestand geinstalleerd maar waar kan ik nu die settingen vinden Snap er geen reet van
het lijkt erop dat ie niet wil installeren Hm is waarschijnlijk onder video add ons icefilms aanklikken en dan icefilms configureren? Pff als leek zoek je je het apelazerus goed heb het gevonden en de instellingen gemaakt ook realdebrid account gevonden. Ben ik nou een sul of loop ik nog een paar maanden termen achter? |
|
|||
|
|||
Ook gelukt jong jong bedankt timosha en missaaa
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of jullie ook hebben als je movie kiest en dan je als a hebt geselecteerd 25 selecties te zien en dan kan je voor meer naar next. Maar het gaat zo traag vind ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Westerkwatierder Laatst gewijzigd door Westerkwartierder; 04-03-12 om 17:58. |
|
||||
|
||||
nou dat gaat lekker : verse xbmc erop ICe films geudate naar laatste versie een account geopend bij debrid ingevulde password en username en welke film ik ook kies in Icefilm steevast
Source #1 #2 enz | RS | full Wat nu?/ |
|
|||
|
|||
Niets....klopt gewoon, even laten laden en speelt af.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
een paar uur terug wel en ik heb niks veranderd |
|
||||
|
||||
Heb je een betaalde RealDebrid-account nodig om Icefilms tegenwoordig te kunnen gebruiken of kan het ook met een free account van RealDebrid?
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 09-03-12 om 02:03. |
|
||||
|
||||
Ik krijg bij icefilms scriptfout meldig en bij 1channel laad die alles en net voor het afspelen geeft die de melding dat ik het logbestand moet nakijken.
|
|
|||
|
|||
icefilms
Hallo, ik ben nieuw hier, maar ik heb een vraag waar ik met youtube en google niet uit kom. Ik heb een appletv 2 en probeer icefilm er op te installeren. Ik heb hem meerdere manieren geprobeert maar krijg het er niet op. (Ja ik weet dat megaupload er uit ligt)
Telkens als ik het zover krijg dat icefilms in mn addon lijst staat, dan staat er achter defect en kan ik het niet installeren. Tevens heb ik ook een vraag over ondertiteling van bestaande films en series, maar daar zoek ik nog wel voor op de forum. Voor deze vraag heb ik ook al op de forum gezocht, maar kan niets vinden wat bij mij helpt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 maart 2012 om 12:43 ---------- en inderdaad zoals eerdere post krijg ik defect. |
|
|||
|
|||
ik heb een probleem met het installeren van de Icefilms 1.1.0 update, want de ATV2 geeft bij mij de foutmelding "Dependencies not met" waardoor ik Icefilms niet kan updaten naar 1.1.0 heeft iemand van jullie enig idee wat en of ik daar wat mee kan doen, want ik vind het vreemd.
bij voorbaat dank (internet afgestruind naar antwoord maar niets gevonden) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk een stomme vraag... Maar hoe kan ik die link van "dropbox" verkrijgen? Kan dat via de atv2 of moet je deze via je computer verkrijgen? Heb de atv2 namelijk niet aan mijn computer staan... Mvg, Paapie |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spirit Jailbreak Released | danielpattiata | Jailbreak | 1 | 03-05-10 10:45 |
IntelliScreen™ 2.0 for iPhone 2.0 Firmware Released! | Mert | Archief | 2 | 04-08-08 12:03 |
Halo 3 theme released! | icam0 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-03-08 18:14 |
|
|