Icefilms 1.1.0 Released discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door misa Index of / Bedankt voor je snelle reactie. Dacht dat jouw "dropbox" link een andere resolver bevatte. Via Gosub probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dacht dat jouw "dropbox" link een andere resolver bevatte. Via Gosub probeer ik het telkens, zonder succes zal je begrijpen. Heb na installatie nog steeds geen real-debrid inlog mogelijkheden bij channel1 "resolversettings"... Wat doe ik toch fout? Gr. Paapie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hier hetzelfde probleem,geen real-debrid.
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles gedaan in deze post. Ne probeer ik een film af te spelen en zegt ie ; You have not set the downloadfolder Please access the addon... Ik heb een apple tv2, daar is toch geen hd waar ie de film naartoe kan downloaden? Kan ie via icefilm dan niet gewoon streamen? Sorry for noobQ
|
|
|||
|
|||
Als ik addon wil installeren staat er in xbmc achter de plugin 'defect' kan dus niet installeren via xbmc...
Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Werkt weer als vanouds bij mij dus geen last van bufferen en de films
starten bijna gelijk op zonder wachttijd. Voor mij is het dus zeker die 9 euro waard Real-Debrid | Quality Unrestricted Downloaders Eric
|
|||
|
|||
Citaat:
Even offtopic, wat krijg je als je iemand werft |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen is dit de enige goede link Real-Debrid | Quality Unrestricted Downloaders |
|
|||
|
|||
iemand een oplossing voor de melding 'defect' achter de icefilms add-on?
ben al paar avonden aan het stoeien maar wil maar niet lukken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna icefilms weer instaleren . Kan even niet kijken vrouwtje zit wat te kijken maar ik dacht met de menu toets op de remote . Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
root en alpine werkt niet hoe kan ik dan repo verwijderen en opnieuw installeren? foutmelding; Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Wachten om opnieuw te proberen.... Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Wachten om opnieuw te proberen.... Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Wachten om opnieuw te proberen.... Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server Status: Wachten om opnieuw te proberen.... Status: Verbinden met 192.168.2.146... Antwoord: fzSftp started Commando: open "root@192.168.2.146" 22 Fout: Network error: Connection refused Fout: Kan niet verbinden met server |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toevallig had een vriend van me het zelfde probleem en dat hebben we vanmorgen opgelost Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
pfffff.... om moedeloos van te worden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eric |
|
|||
|
|||
vraagje
in Icefilms als er nieuwe films zijn komt dat er van zelf bij in de lijst ook de vraag zelfde voor 1 channel of moet er iets worden aangevink voor de updates |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een vraagje stel ik neem een real-debrid account. Heb u een rapishare acoount voor een maand. Loopt deze week af. Ik neem de acount van real debrid. Stel ik wil een film kijken bijv the sitter (die nu is verwijderd door rapishare) kan ik em alsnog bekijken dan door een ander hoster?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je een Real-Debrid account heb gemaakt zijn er nog tips
heb net een account voor 3 maanden genomen. Maar als ik apple tv opstart en wil een film kijken zie ik alleen source #1|RS| Full source #2|2S| Full dus alleen rapidshare en 2share of werkt alles op de achtergrond of moet ik mij Real-Debrid account instellen. plzz help Laatst gewijzigd door bmagix; 07-03-12 om 21:00. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Heb je account gegevens ingevuld ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spirit Jailbreak Released | danielpattiata | Jailbreak | 1 | 03-05-10 10:45 |
IntelliScreen™ 2.0 for iPhone 2.0 Firmware Released! | Mert | Archief | 2 | 04-08-08 12:03 |
Halo 3 theme released! | icam0 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-03-08 18:14 |
|
|