Icefilms 1.1.0 Released discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ja van Real-Debrid in icefilms.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja van Real-Debrid in icefilms..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zet in je add settings op default. Je account als die hebt wel invullen.
|
|
|||
|
|||
add settings op default waar staan die juist
dank je |
|
|||
|
|||
Je moet ze op standaard zetten in je add instelingen. Meta data aanvinken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 09:45 ---------- Kan iemand mij vertellen wat twee dingen betekenen in de icemovie add instellingen Stack multi-parts sources Enable automatic view. Dank je wel ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 11:31 ---------- Heb net een acount van real-debrid effe getest. Als het goed is moet 2s het gewoon doen. |
|
|||
|
|||
jammer dat je voor die Real-Debrid, alleen met mastercard kan betalen , geen andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
Streamen kost nu ook geld( dan maar op oude manier films downloaden, nog beter kwaliteit...xD
|
|
|||
|
|||
Alles ge-updated nieuwe XBMC en Icefilms , en een Real-Debrid account aangemaakt.
Echter als ik naar films> populair of recent added , zie ik geen film covers meer , hoe kan ik dit weer toe laten voegen? en is het ook mogelijk dat series covers hebben? |
|
|||
|
|||
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik Real Debrid activeer op xbmc Ik heb premium account aangemaakt maar geen idee waar ik die accountgegevens moet invoeren om het te laten werken met icefilms en 1channel.
|
|
|||
|
|||
Als goed is in XBMC naar add-ons , add-ons installeren > Icefilms aanklikken> configureren>dan zie je bovenin aantal tabbladen> accounts als goed is..en daar invullen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga na je instelling van je Icefilms en vink megadata aan. Krijg je covers en posters.. |
|
|||
|
|||
Nieuwe update can icefilms. Heel leuk maar zie geen nieuw hosters...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Real-Debrid account, werkt nu redelijk goed bij Icefilms, heb nu ook script module unsolver geupload naar mij Apple-TV zodat ik nu ook bij 1Channel mijn account kan invullen, dat is gelukt, alleen als ik nu een film via 1Channel wil kijken krijg ik de melding:" One or more items failed to play. Check the log file for details"
Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Real debrid kan nog niet via 1channel.
|
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk, het gevolg is dus die specifieke melding?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij doen de 2shared sources het nog niet bij versie 1.1.3.
vroeg mij af of dit bij meerdere het geval is? |
|
|||
|
|||
Icemovie is verrot geworsen soms doen ze wel soms niet ik kijk nu via 1channel en what the furk icemovie is verleden tijd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spirit Jailbreak Released | danielpattiata | Jailbreak | 1 | 03-05-10 10:45 |
IntelliScreen™ 2.0 for iPhone 2.0 Firmware Released! | Mert | Archief | 2 | 04-08-08 12:03 |
Halo 3 theme released! | icam0 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-03-08 18:14 |
|
|