Foutmelding 1channel na update. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb precies het zelfde. Na update naar 0.1.5 script fout. Het vreemde is als ik bij add ons installeren de optie ongedaan maken gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde. Na update naar 0.1.5 script fout.
Het vreemde is als ik bij add ons installeren de optie ongedaan maken gebruik en 0.1.4 terug zet werkt 1channel weer. Ligt het dan toch aan het update script? Raar dat als er nieuwe updates gepusht worden je meteen weer met de pc aan de slag moet om de boel weer aan de gang te helpen. Niet echt gebruiks vriendelijk voor de minder technische mensen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Regressie bugs zijn in wezen niet zo erg, die zijn meestal binnen een paar uur of dagen opgelost en dat is dan weer een voordeel van OpenSource. Maar, als er een regressie bug optreed als een bezetene gaan ssh-en, iFunboxen of WinSCP-en kan het probleem alleen maar erger maken. Zeker als je niet erg bekend bent met Unix, Python scripting, enz... enz... De beste oplossing is dus geduld hebben en wachten tot er een fix is voor een regressie bug of een roll-back doen tot het probleem opgelost is. |
|
|||
|
|||
Oké duidelijk!
Zodra ze het weer gefixt hebben word het dan automatisch geupdatet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ook bij het begin scriptfout, maar jij zegt dat het niet helpt. Dan is de enigste manier nog alles eraf halen en erop zetten, maar dat werkte ook niet. Dan doe je toch iets fout denk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben weer een blije man Ik heb mijn ATV weer aan me laptop gehangen, hersteld in iTunes toen weer opnieuw jb er over heen gedaan en toen de addons weer geïnstalleerd van uit gosub.dk en nu start 1channel gewoon en kan ook films weer kijken Ben net klaar ga even alles verder testen nu! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vraagje: is the issue met 1channel met invulling real-debrid al opgelost.? kan niks in xmbc hub vinden namelijk.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat in setting van 1channel Auto viEw beteken en inhoud
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
script fout icefilm en 1channel | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 02-06-12 04:44 |
Nieuwe hosts toegevoegd aan 1Channel | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 16 | 11-05-12 09:45 |
Probleem na updaten 1channel | trici | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 51 | 06-03-12 16:31 |
Foutmelding na update | schrijfmap | iPad algemeen | 2 | 15-10-11 16:22 |
Foutmelding 9 na update | duiker67 | iPhone algemeen | 0 | 23-07-11 01:24 |
|
|